Jump to content

Mit template kan ikke køre med sidste nye version af prestashop


northregion

Recommended Posts

Jeg har et problem med prestashop. Jeg kører i øjeblikket med version 1.4.7.0 men vil gerne have opdateret den til sidste nye version (1.5.2.0) Problemet er at jeg kører med et theme (købt online hos prestastore) som kun er kompatibelt med alle versioner der starter med 1 (se template specs her http://addons.prestashop.com/en/high-tech/4396-high-tech-tm37494.html )

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan køre sidste ny version bare fordi jeg i sin tid har købt et andet theme end det der følger med prestashop som standard ?

Hvis nogle har en løsning til hvordan jeg kan løse det problem eller nogle kan gøre det for mig mod betaling naturligvis så bestiller jeg gerne dig til at fixe det.

mvh

Frank

Link to comment
Share on other sites

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan køre sidste ny version bare fordi jeg i sin tid har købt et andet theme end det der følger med prestashop som standard ?

 

 

Ja, det kan sagtens passe. Når der er store releases af PrestaShop som f.eks. skiftet melllem version 1.3-->1.4 og nu version 1.5, sker der massive ændringer, som gør at themes skal tilpasses eller kodes om.

 

Har du spurgt udvikleren af themet, om der kommer en version, der er kompatibel med version 1.5?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...