Jump to content

Antal tegn i indkøbskurven (produktnavn)


Steffen

Recommended Posts

Hej

 

Jeg vil genindføre en indkøbskurv i venstre kolonne på min shop, men har altid været irriteret over de meget sparsomme produktoplysninger den kunne indeholde - det var derfor jeg i lang har nøjes med blockuserinfo-kurven.

 

Jeg har dog fået kurven designet sådan, at der er plads til lidt mere. Jeg har derfor øget truncate til 20 og gjort skriften en tand mindre. Men når jeg lægger en vare i kurven viser den oftest kun de 5 første bogstaver efterfulgt af ... , selvom der tydeligt er plads til mindst 10 tegn endnu. Når jeg så opdaterer siden (med varen i kurven) finder den ud af, at der er plads til mere og retter sig efter, hvad jeg har ændret truncate til. Er der nogen der kan give en løsning på dette? Den skulle jo gerne vise alle tegn med det samme varen lægges i kurven. Se billeder fra før og efter et klik på F5-tasten.

 

Det er pt. på min testshop, hvis I selv vil prøve ad: http://testshop.dkneffets.com/

post-109079-0-94329100-1352373899_thumb.jpg

post-109079-0-04414300-1352373905_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Når du tilføjer noget til kurven, bliver det tilføjet/siden opdateret via Javascript.

 

Så for at den også ændre sig når du ikke reloader skal du rette i javascript filerne,

 

I dit tilfælde skal du have fat i js filen for blockcart i /modules/blockcart/ajax-cart.js og på linje 434 finder du koden som tjekker hvor langt navnet er og hvor meget der skal vises.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...