Jump to content

Hoe best verkochte producten activeren?


Recommended Posts

Hey beste mensen,

 

het is mijn eerste dag hier dus misschien is het een hele makkelijke vraag voor jullie:

 

ik heb de blokken "best verkocht" en "nieuwe producten blok" bij de front office features geactiveerd, maar hoe kan ik nu producten selecteren voor deze categorie zodat ze ook zichtbaar worden op de website? En is het ook mogelijk om een product op elke pagina van de website te tonen? Bedankt alvast!!!

Link to comment
Share on other sites

Hey beste mensen,

 

het is mijn eerste dag hier dus misschien is het een hele makkelijke vraag voor jullie:

 

ik heb de blokken "best verkocht" en "nieuwe producten blok" bij de front office features geactiveerd, maar hoe kan ik nu producten selecteren voor deze categorie zodat ze ook zichtbaar worden op de website? En is het ook mogelijk om een product op elke pagina van de website te tonen? Bedankt alvast!!!

Best verkocht en nieuwe producten blok zijn blokken waarbij je niet echt de keuze hebt welke artikelen/categoriën hier in geplaatst worden.

De blockbestsellers module geeft de producten weer die statistisch het best verkocht worden, dit kun je niet beïnvloeden.

De blocknewproducts module is afhankelijk van de algemene instelling van het aantal dagen dat een categorie als 'nieuw' staat aangemerkt, standaard is dit 20 dagen.

Link to comment
Share on other sites

Oke, dat is een duidelijk verhaal! Ik was eigenlijk op zoek naar een manier om een product op elke pagina zichtbaar te maken, bv als aanbevolen product, die zijn nou alleen op de hp zichtbaar. Bij nieuwe producten doet ie dat bv ook. En kan je mss zeggen waar ik die 20 dagen voor nieuwe producten kan aanpassen? thnx alvast!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...