Jump to content

(LØST) Kontakt til database


Hiller

Recommended Posts

Jeg har installeret databasen og er ved at installer prestashop manuelt. Jeg er kommet til hvor jeg skal udfylde min info, for at få kontakt til databasen men får ikke kontakt. Jeg har user info, database navn og password. Jeg har spurgt og søgt, men jeg kan stadig ikke få forbindelse.

Edited by Hiller (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Meebox har jo denne 1 click install funktion, men ikke den version jeg skal bruge. Kan jeg bruge 1 click install for at for database forbindelse og så udskifte prestashopen med en version jeg skal bruge?? Vil det kunne fungere??

Link to comment
Share on other sites

Meebox har jo denne 1 click install funktion, men ikke den version jeg skal bruge. Kan jeg bruge 1 click install for at for database forbindelse og så udskifte prestashopen med en version jeg skal bruge?? Vil det kunne fungere??

 

Nej, det kan du ikke (eller teknisk set kan du godt, men det vil blive for omstændigt at forklare hvordan her).

 

Du må jo taste noget forkert, siden du ikke kan få adgang til databasen. Kig i din gamle settings.inc.php for at se, hvordan oplysningerne står i den. F.eks. skal du angive "localhost" i DB-server hos Meebox.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...