Jump to content

[LØST] Hvordan får jeg vist søgeord der er brugt for at komme til min butik?


yquem

Recommended Posts

Jeg har nu endelig :) efter flere år fået startet min lille butik op.

 

En af de ting jeg har min først fokus på er SEO og i den forbindelse er jeg meget nysgerrig for at finde ud af hvilke søgeord der har gjort at folk har fundet min side gennem søgerobotter.

 

Men når jeg så ser efter søgeord i statistik modulet (søgemaskine-nøgleord), så er der ikke nogen selvom jeg kan se at folk kommer fra google etc.

 

Bruger 1.5.0.17

Edited by yquem (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Istedet for at skrive 20 linjer omkring hvordan du finder dine søgeord, vil jeg råde dig til at læse SEO-LEX light, og når du er rigtig seriøs omkring SEO så køber du den fulde version.

 

For at finde ud af hvilke søgeord folk finder dig på kan du enten kigge i dit backoffice, eller fået opsat Google Analytics eller Google Webstermaster Tools.

Edited by Napz (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Istedet for at skrive 20 linjer omkring hvordan du finder dine søgeord, vil jeg råde dig til at læse SEO-LEX light, og når du er rigtig seriøs omkring SEO så køber du den fulde version.

 

For at finde ud af hvilke søgeord folk finder dig på kan du enten kigge i dit backoffice, eller fået opsat Google Analytics eller Google Webstermaster Tools.

 

Jeg tror :) at jeg har ok styr på det med at bruge SEO - sagt med andre ord - jeg har læst om dette i andre indlæg og andres gode forslag.

 

Det jeg spørger om er hvorfor jeg ikke ser i statistikken hvilke søgeord folk har brugt for at komme til min side igennem ex. google. I statistik modulet er siden tom hvor den burde vise de ord folk har søgt på for at finde min side.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...