Jump to content

[SOLVED] makkelijk de positie van producten aanpassen (slide?)


Recommended Posts

Dat 3-hoekje had ik al door djkavaa (thx maconl), maar ik hoopte dat er iets bestond dat ik de artikelen in 1 keer 6 plaatsen naar boven zou kunnen verslepen, i.p.v. 6x op het driehoekje te klikken en al het gescroll om er telkens bij te komen.

 

THX beide, ik ga weer verder klikken :wacko::blink::unsure::(

 

 

 

 

PS: ik vind het wel een super idee dat daar ooit eens een module voor komt ;)

Edited by kynoconcepts (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

PETER JE BENT MIJN HELD! Jeetje, ik kreeg letterlijk RSI van dat scrollen en klikken en scrollen en klikken.... sjonge wat ben ik hier blij mee! En gewoon standaard in Prestashop weer he! TOP

 

Ik had je verkeerd begrepen djkavaa! Maar dit scheelt een hoop werk al, en tsja, je moet nog wel iets te doen hebben he!

 

THX allen!!!!

 

groet

Maaike

Link to comment
Share on other sites

PETER JE BENT MIJN HELD! Jeetje, ik kreeg letterlijk RSI van dat scrollen en klikken en scrollen en klikken.... sjonge wat ben ik hier blij mee! En gewoon standaard in Prestashop weer he! TOP

 

Ik had je verkeerd begrepen djkavaa! Maar dit scheelt een hoop werk al, en tsja, je moet nog wel iets te doen hebben he!

 

THX allen!!!!

 

groet

Maaike

DjKavaa zei het al eerder maar dat begreep je misschien verkeerd ;) Graag gedaan :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo.

Ik wil even inhaken op deze topic voor een positie vraag.

Ik heb op mijn site meerdere categorieën.

Als ik een product van de ene categorie (bv "hanglampen") in een andere zet (bv "verkocht") dan staat het product standaard onderaan de lijst.

Nu is het eenvoudig dit product bovenaan te krijgen via de hierboven beschreven methode, maar ik kan ook helemaal boven aan de kolom net onder het woord "positie" klikken en dan draait de hele kolom om waardoor het laatst toegevoegde product meteen bovenaan staat. Het probleem is nu dat dan meteen ook alle andere kolommen van de andere categorieën omdraaien en dat is dus niet de bedoeling. Mijn vraag: is het mogelijk om slechts van 1 categorie de positie van de producten om te keren?

 

Groeten, Roel.

Link to comment
Share on other sites

Als je producten upload via een .csv neemt prestashop de product volgorde daarvan over.

 

.csv templates kun je hier downloaden BO > Tools > CSV import. Dit is tevens ook het scherm waar de upload plaatsvindt.

 

Het mooie is dat je .csv bestanden makkelijk in spreadsheet programma's zoals excel kunt aanpassen. Lekker makkelijk en geautomatiseerd.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Handige tip, maar hoe kom ik bij deze lijst? Ik loop me suf te zoeken. Als ik op Categories klik en dan klik op de categorie waar die producten in staan, dan zie ik geen lijst van producten. Ik heb die lijst wel eerder gezien en gebruikt, maar nu is die onmogelijk te vinden. Wie weet een oplossing?

post-470619-0-47351900-1360151036_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...