Jump to content

Hvordan scroll-låser jeg højre og venstre block paneler


steamsmoke

Recommended Posts

Jeg er godt med på teknikken, men jeg forstår slet ikke behovet på den side:-) Du har ikke ret mange kategorier i din shop (5 inkl. underkategorier og næsten ingen varer) og der er ikke nogen oplysninger i siderne, som brugerne vil sidde og lede efter. Din kæmpe Facebook blok anser jeg ikke som en god ting at have hængende i siden hele tiden og ej heller informationsblokken og nyhedsbreve. Informationsblokken kunne ligeså godt placeres nederst i et modul. Det eneste nyttige vil efter min mening være kurven, hvis dine kunder ellers køber flere ting, og dermed kan have glæde af hele tiden at se kurven.

 

Jeg ville sætte et "Til top" link ind i stedet, hvis dine sider bliver for "lange". Men det er min holdning...

 

MEN - Funktionaliteten du leder efter, kan du måske finde en løsning på her:

http://www.prestasho...-column-scroll/

 

Og du kan sikkert også finde et theme, hvor det allerede er implementeret

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tak for linket, og dine forslag.

 

Nu er shoppen jo lige startet op, og der er massere af nye varer på vej.

 

Hvis man f.eks går ind på væsker, så vil man skulle scrolle ned, dette bliver et mere udbredt scenarie i tagt som der kommer flere produkter på. Jeg ønsker egentligt bare, at mine kunder kan se og har adgang til hele sidens funktioner og oplysninger, selvom de scroller langt ned i en varekategori.

 

Æstetisk, ja så forestillede jeg mig da, at det ville være smart at udnytte den ellers uudnyttede plads i siderne, når der scrolles, til noget brugbart. :)

 

Men jeg kigger på linket, og så ser jeg om jeg kan finde svaret der. Tak for din hjælp :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kort set på din side, og der vil være flere steder der skal rettes i din css og html før det virker optimalt.

Så det ikke noget jeg bare sådan lige kan poste en løsning på, men det kan rettes.

 

Men for at pege dig i retning skal du arbejde med position i css for de forskellige elementer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...