Jump to content

(LØST)Ged i prestashop!


Hiller

Recommended Posts

Du kan jo tage en backup af din theme mappe via FTP inden du indlæser backup af shoppen. Ligeledes kan du lave en eksport af din sprogpakke, hvis du har lavet rettelser f.eks. i forbindelse med themet (BO - Oversættelser, kig under Eksporter et sprog på siden, husk at vælge dit theme og ikke blot PrestaShop!)

Link to comment
Share on other sites

Ja resultatet var desværre det samme. Jeg kan ikke forstå at jeg ved at tage en backup af mit tema via ftp og så gen indlæse prestashop og lægge temaet ind igen kan gøre det. Jeg mener at det må være en del indstillinger der skal fortages efterfølgende?? Er det ikke rigtigt??

Link to comment
Share on other sites

Ja resultatet var desværre det samme. Jeg kan ikke forstå at jeg ved at tage en backup af mit tema via ftp og så gen indlæse prestashop og lægge temaet ind igen kan gøre det. Jeg mener at det må være en del indstillinger der skal fortages efterfølgende?? Er det ikke rigtigt??

 

Jo, det er korrekt. Men du spurgte, om du kunne lave restore og beholde de ændringer du har lavet på dit theme - hvilket jeg svarede på.

Hvis det er din database, der er smadret, skal du enten finde og rette fejlen(e) eller geninstallere shoppen og lave opsætning igen.

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg ikke, du skal kaste dig ud i, i hvert fald ikke, når du efterlyser en tråd der kan hjælpe med det. Det lyder til, at du har masser af forskellige fejl - baseret på dine indlæg.

Bid i det sure æble, start forfra og gør dig nogle erfaringer - sådan lærer man bedst. Og husk så; backup, backup og backup af database OG shopfiler - så kan du altid gå tilbage til en version der virkede.

Link to comment
Share on other sites

Nej det er nok det bedste, jeg har lige fået svar fra Template-monster, som har kigget på det de mener ikke at fejlen ligget i templaten, men at Prestashopen er (corrupted) så der for anbefaler de en ny installering af temaet. Og der vi jeg gøre bruge af din hjælp fra tidligere i denne tråd og håbe at det virker.

 

Jeg har altid fået mine temaer sat op for mig, men jeg tænker om det ikke er lige til. Drejer det sig ikke om at fordel modulerne i deres rigtige positioner i prestashop og så kontakten til databasen?? :-/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...