Jump to content

Kan ikke oprette nye varer i Prestashop 1.5.1 ? (LØST)


Alex_Hansen

Recommended Posts

Kan du ikke smide et screendump så vi kan se hvad "ghosted" er for noget

Sidder og leger lidt med den nye version 1.5.1 - Hold da op, den er anderledes :-)

 

Jeg kan ikke få lov at oprette nye varer. Varetitel feltet er "ghosted" ???

Nogen ide'er om hvad der kan være galt her?

 

 

LØST: Jeg har gjort to ting, og jeg ved ikke hvilken af dem der gjorde udslaget, men her er de:

1. Jeg slettede hele version 1.5.1 igen og installerede istedet nyeste version 1.5.2

 

2. Jeg fandt ud af at få slået MagicQuotes fra på min server.

 

 

Nu virker det :-)

Link to comment
Share on other sites

Fair nok, at der er nogen, som prøver den nyeste version 1.5.x.x.

 

Men hvis jeg kikker på ændringerne fra version 1.5.1.1. til version 1.5.1.2, så er der bare SÅ mange VÆSENTLIGE bug fixes, at jeg ikke vil røre ved den version, før den kommer op i nærheden af version 1.5.2.x.

 

Det er desværre fakta. Ikke kun for Prestashop, men generelt, at hver gang software skifter versionsnummer, f. eks. fra 1.4. til 1.5., som i dette tilfælde, så signalerer man mega ændringer. Det er fornuftigt nok med nyt versionsnummer, men skulle jeg installere en ny shop lige nu fra bunden, så ville jeg vælge 1.4.9.0, og lade andre tage "problemerne" med diverse bugs i version 1.5.x.x.

Link to comment
Share on other sites

Fair nok, at der er nogen, som prøver den nyeste version 1.5.x.x.

 

Men hvis jeg kikker på ændringerne fra version 1.5.1.1. til version 1.5.1.2, så er der bare SÅ mange VÆSENTLIGE bug fixes, at jeg ikke vil røre ved den version, før den kommer op i nærheden af version 1.5.2.x.

 

Det er desværre fakta. Ikke kun for Prestashop, men generelt, at hver gang software skifter versionsnummer, f. eks. fra 1.4. til 1.5., som i dette tilfælde, så signalerer man mega ændringer. Det er fornuftigt nok med nyt versionsnummer, men skulle jeg installere en ny shop lige nu fra bunden, så ville jeg vælge 1.4.9.0, og lade andre tage "problemerne" med diverse bugs i version 1.5.x.x.

 

 

Undskyld - Jeg skrev forkert. Det ER retteligt version 1.5.2.0 jeg har opdateret til. Og det gjorde jeg netop fordi jeg også fik læst de mange bugfixes :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...