Jump to content

Total pris i kurv opdaterer ikke


ragnabt

Recommended Posts

Jeg har købt et onepagecheckout modul til min shop og har lidt udfordringer.

 

Når man går ind på betalingssiden og tilføjer eller fjerner en vare fra kurven så opdaterer total prisen ikke.

 

Ligeledes dukker totalrabat linjen ikke op før man har refreshet siden. Dvs. man tilføjer rabatkoden og der kommer en linje op med rabat men totalrabat linjen dukker ikke op før refresh.

 

og lige det sidste vises der en linje med total pris ex. moms. Den vil jeg gerne fjerne og det er nok nemt nok i koden men jeg er nysgerrig om hvorfor den vises, om det skyldes en indstilling et sted, enten i prestashop eller i modulet.

 

Problemet er så selvfølgelig at det kan ikke vises live og jeg kan ikke bare teste i ny og næ idet det bliver aktiveret som checkout på shoppen så snart man aktiverer modulet. Har desværre ikke et testsite til dette idet jeg har opdateret det til version 1.5 ;/

 

Jeg er i dialog med programmøren men idet det går lidt tid mellem svarene så jeg vil høre om nogen har erfaring med denne problemstilling og har forslag til løsning. Jeg kan selv rode i koden så endelig sig til.

 

Jeg bruger ps 1.4.7 og prestashop_new theme og forhåbentlig snart dette modul

http://addons.presta...-for-ps-14.html

 

pft.

post-357258-0-38077500-1351021712_thumb.jpg

post-357258-0-38077500-1351021712_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...