Jump to content

Kan geen text typen in CMS block / Text block toevoegen aan sidebar?


Freekers

Recommended Posts

Ik wil graag aan de zijkant van mijn shop, in de sidebar dus, een klein tekstblokje waar ik tekst in kan typen een plaatje kan zetten. Hoe doe ik dit? Welke module heb ik hiervoor nodig, aangezien de CMS block module dat niet kan. Daar kan ik alleen maar links in zetten en dat is niet wat ik wil..

Ik draai PrestaShop 1.5.10 (jammer genoeg nog weinig over te vinden)

 

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Ik wil graag aan de zijkant van mijn shop, in de sidebar dus, een klein tekstblokje waar ik tekst in kan typen een plaatje kan zetten. Hoe doe ik dit? Welke module heb ik hiervoor nodig, aangezien de CMS block module dat niet kan. Daar kan ik alleen maar links in zetten en dat is niet wat ik wil..

Ik draai PrestaShop 1.5.10 (jammer genoeg nog weinig over te vinden)

 

Alvast bedankt!

Bij mijn weten is daar niet echt een standaard ingebakken module voor. Maar een dergelijke module is niet moeilijk te maken (vind ik dan). En als je het over 'een plaatje kan zetten', bedoel je dan een upload binnen de module die het plaatje voor je plaatst, of dat je een url kan invoeren in html code?
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je reply, scorpionsworld!

 

Zelf heb ik de kennis helaas niet om zoiets te kunnen realiseren. Een URL invoeren naar het plaatje in html code is voldoende. Upload functie hoeft niet.

 

Een dergelijke module bestaat reeds voor 1.4.9 ben ik achter gekomen, maar kost 30 euro en vind ik best gortig.

http://addons.prestashop.com/en/front-office-features-prestashop-modules/1939-text-block.html

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je reply, scorpionsworld!

 

Zelf heb ik de kennis helaas niet om zoiets te kunnen realiseren. Een URL invoeren naar het plaatje in html code is voldoende. Upload functie hoeft niet.

 

Een dergelijke module bestaat reeds voor 1.4.9 ben ik achter gekomen, maar kost 30 euro en vind ik best gortig.

http://addons.presta...text-block.html

Voor zoiets simpels is dat inderdaad nogal gortig.

Kzal 's kijken of ik even vlot zoiets kan realiseren.

 

Er zijn wel wat gratis modules voor even Goochelen..

zie oa

http://prestashopman...l-block-to.html

 

weet niet voor welke versie ,maar mischien een uitgangspunt voor Scorpionsworld

Thanks, daar kan ik vast wel wat mee :)
Link to comment
Share on other sites

Alvast bedankt voor je tijd en moeite :)

Beetje raar dat dit niet standaard zit ingebakken in PrestaShop. Ik wil namelijk de speerpunten neer zetten waarom een klant bij ons zou moeten bestellen dus zoals

Op werkdagen voor 22.00u besteld, morgen in huis

Alle artikelen direct leverbaar uit eigen voorraad

Zelf kiezen wanneer uw bestelling wordt bezorgd

etc :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...