Jump to content

(LØST)Hjælp til One page checkout


Hiller

Recommended Posts

Opsætning af One page checkout, jeg har uploadet modulet, men installationen et ikke færdig. Jeg forstår mig ikke helt på det de skriver at jeg skal gøre. eks.

 

 

incomplete installation - Files AddressController.php, ParentOrderController.php,Customer.php, Cart.php and Address.php from /modules/onepagecheckout/modified_1.4/override folder need to be copied to /override/controllers and /override/classes.

Incomplete installation - Small update must be performed in/controllers/AddressController.php, depending on PS version - around lines 145-157, change this:

if ($address_old->isUsed())

to this:

if (false && $address_old->isUsed())

NB: This file is in main /controllers directory in Prestashop installation, not in /override/controllers folder !

Edited by Hiller (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du gør da bare som der står...

Kopier filerne fra override på din PC til override på dit vebsted.

Og ret den linie i AddressesController.php

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234 er ide'en med dette forum ikke at hjælpe og dele erfaringer gratis ???

Hvis du ikke mener du vil hjælpe har du da lov til at lade være med at svare.

Det er nu engang ikke alle der har de samme forudsætninger til prestashop som dig

 

Jo, det er bestemt meningen at hjælpe andre gratis - hvilket antallet af mine indlæg da vist også beviser, at jeg gør temmelig flittigt?

 

Jeg kan da lade være med at svare, men lige med dette modul, så har det været nævnt mange rigtig gange, at man skal købe det med support - så derfor virkede det omsonst, hvis der var sparet 20 Euro på det (hvilket jo så heller ikke var tilfældet).

 

For god ordens skyld, skal jeg lige sige, at jeg altså er startet nøjagtig som alle andre med PrestaShop - på absolut bar bund! Det handler om at have en kæmpe interesse for at finde ud af at løse ting. En del af dette har jeg lært ved at undersøge ting, når folk har stillet spørgsmål for så på den måde, har jeg lært noget og hjulpet en anden.

 

Men et indlæg som dit kan da godt fjerne noget af lysten til at fortsætte med det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234 er ide'en med dette forum ikke at hjælpe og dele erfaringer gratis ???

Hvis du ikke mener du vil hjælpe har du da lov til at lade være med at svare.

Det er nu engang ikke alle der har de samme forudsætninger til prestashop som dig

Selvfølgelig handler det om at hjælpe hinanden. PrestaShop er gratis, og det er jo vidunderligt, at vi har et forum, hvor vi (ganske gratis) kan hjælpe hinanden.

 

OPC-modulet fra http://www.canin.sk/prestashop/ koster penge. Jeg skrev på et tidspunkt med Peter, og han virker som en fornuftig og samvittighedsfuld fyr, så det er en god idé at henvende sig direkte til Peter med eventuelle problemer med OPC.

 

For at få fat i Peter gør man som i alle andre PrestaShops: Klik på "contact".

 

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234 er ide'en med dette forum ikke at hjælpe og dele erfaringer gratis ???

Hvis du ikke mener du vil hjælpe har du da lov til at lade være med at svare.

Det er nu engang ikke alle der har de samme forudsætninger til prestashop som dig

 

Kunne godt have brugt en knap her, hvor tommelfingeren vender nedad,

 

Jeg kan ikke se noget forkert i Prestashop1234's svar.

Hvis modulet er købt med support, som det viser sig det er, så er Peter den bedste til at svare på det. Og formentlig også hurtigere end en erfaren bruger her på Forum kan.

 

Jeg har selv haft kontakt til Peter med det modul, og man får hjælp indenfor et døgn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...