Jump to content

[solved] modules prestashop 1.5 onder themes ?


Recommended Posts

klopt , dan zitten daar bepaalde aanpassingen in ,,

soms wordt een thema zo aangepast dat er ook een kleine aanpassing van de modules nodig is

daarom wordt dit dan op deze manier gedaan

want als je bv weer een ander thema zou nemen ,

dan zou je dus weer alle modules weer aan moeten passen :)

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

eea afhankelijk van het thema ,

soms gebruiken ze inderdaad bepaalde modules en die zitten er dan ook gewoon bij

denk hierbij aan bv een slider , of een andere module die het thema weer een mooi uiterlijk geeft ,

 

indien bv in een thema een map modules zit dan betreft het een aanpassing van de originele module

denk hierbij aan een bepaalde kleur , letttertype enz

Link to comment
Share on other sites

Aah begin het allemaal te begrijpen was weer een css in de module zelf en een tpl bestandje.

Nu alleen nog die horizontale grijze balk die je in 1.5 ziet boven de footer.

Die krijg ik maar niet weg. Hoe heet dat ding haha

 

Dat ding heet "Horizontaal top menu" in het Nederlands of "Top horizontal menu" in het Engels en vindt je in het Winkel functies onderdeel in de lijst met modules :)

 

EDIT:

het gaat dus niet om het topmenu maar om een footer module zoals scorpionsworld correct vermeld heeft in zijn bericht hieronder.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Aah begin het allemaal te begrijpen was weer een css in de module zelf en een tpl bestandje.

Nu alleen nog die horizontale grijze balk die je in 1.5 ziet boven de footer.

Die krijg ik maar niet weg. Hoe heet dat ding haha

 

welk grijs ding bedoel je ?

ik kan bij mij helaas buiten mijn haar dan, niks grijs vinden , in mijn theme heb ik wel een blauwe balk :lol:

ok ff serieus , zie post van AKJV module gewoon via de modules en dan de-installeren klikken

 

Edit : moet minder typellen mn toetsenbord is aan het verslijten :rolleyes:

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jongens, het grijze ding boven de footer is niet het horizontal menu maar de customer assurance block module :P

 

Allemachtig, ik moet echt wat meer tijd nemen om berichten goed te lezen! :(

Er staat inderdaad echt footer in het bericht van de topicstarter dus hoe ik daar overheen gelezen kan hebben...

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Allemachtig, ik moet echt wat meer tijd nemen om berichten goed te lezen! :(

Er staat inderdaad echt footer in het bericht van de topicstarter dus hoe ik daar overheen gelezen kan hebben...

:blink:

whahaha dit is erg , en ja ik las het bericht van andreas hoezo ketting reactie :huh:

 

we hebben geluk ,, scorpionsworld is echt wakker vandaag .

ik zei toch goede aanvulling als je met een paar man de vragen beantwoord ,, samen krijg je dan toch uiteindelijk 1 goed antwoord :lol:

 

Edit : Andreas , nu zie ik het wel wat je mij van de week schreef :lol:

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ik zei toch goede aanvulling als je met een paar man de vragen beantwoord ,, samen krijg je dan toch uiteindelijk 1 goed antwoord :lol:

 

Als we voor elke topic 3 Prestashop experts nodig hebben om tot een goed antwoord te komen dan is er iets goed mis :lol:

Link to comment
Share on other sites

Als we voor elke topic 3 Prestashop experts nodig hebben om tot een goed antwoord te komen dan is er iets goed mis :lol:

haha dat is ook weer zo , en ja we missen ook wel de vierde en vijfde , hebben die vakantie ? B)

 

maar je kan het ook zo zien : misschien zijn wij een beetje te overwerkt van die installatron crashes :rolleyes:

 

maar voor antonvdh : zie post # 8 :lol:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...