Jump to content

1.5.1 kortings module


tukker

Recommended Posts

Vorig jaar liep ik met versie 1.4 tegen het probleem op dat kortingen automatisch doorberekend moeten worden in de winkelwagen.

 

Boven de 25 euro 10%

Boven de 100 euro 15%

 

In oscommerce had ik dat keurig voor elkaar. Nu moeten klanten op de jusite voucher klikken en dan nog eens op een knop om te berekenen

 

In versie 1.5 zou dit opgelost zijn.

je kan wel met cart rules spelen, maar ik krijg het niet zo ingesteld dat bovengestelde regels automatisch uitgevoerd gaan worden.

 

wie kan mij helpen?

Link to comment
Share on other sites

hoi ,

een oudje ,,,

maar even goed de codes vergelijken of deze identiek is :

http://www.prestashop.com/forums/topic/46117-discount-of-total-price/

 

ik zou zo en zo een copy bewaren van je originele cart.php

op je server bewaren <bijvoorbeeld als ---cart.php , zodat wanneer je geen korting wilt geven , gewoon de originele cart.php terugzet

door de streepjes ervoor te zetten staat deze altijd bovenaan en is makkelijk terug te vinden

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de reply.

Daar praten ze precies over wat ik zoek.

En helemaal onderaan het topic komt er een programmeur met een klant en klare module voor 119 die exect doet wat ik wil.

 

tja nu moet ik toch even verzinnen. Ben bang dat als ik zo'n module aanschaf dat het dan net niet werkt omdat ik in het verleden wel eens wat in het bronbestand heb aangepast.

 

ben best bereid om er 119 euro voor uit te geven maar dan meot het wel werken.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de reply.

Daar praten ze precies over wat ik zoek.

En helemaal onderaan het topic komt er een programmeur met een klant en klare module voor 119 die exect doet wat ik wil.

 

tja nu moet ik toch even verzinnen. Ben bang dat als ik zo'n module aanschaf dat het dan net niet werkt omdat ik in het verleden wel eens wat in het bronbestand heb aangepast.

 

ben best bereid om er 119 euro voor uit te geven maar dan meot het wel werken.

 

ook ja maar er staat in bericht 4 een stukje code welke je kan gebruiken , dat bedoelde ik dus :)

zie post 4 : http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/46117-discount-of-total-price/page__view__findpost__p__321429

Link to comment
Share on other sites

ze doen daar aanpassingen in prestashop 1.30.

 

Zelf werk ik met 1.4.5.1

dus dat gaat niet werken.

helaas

 

 

als je modules en of thema's uit een versie 1.3 gaat gebruiken inderdaad ,,

maar stukjes code vind je in 94% van de gevallen ook in de nieuwere versies terug

 

zij het dan wel op een andere regel ,

en soms in een andere opzet ,

maar in feite kan je het meestal terugvinden en heb je al een voorbeeld hoe je eea kan aanpassen ,

je maakt een copy van het origineel bestand en als het niet lukt kan je deze altijd terug zetten

Link to comment
Share on other sites

jawel ergens in de 900 als het goed is

alleen hebben ze eea bij elkaar edaan

je kan even zoeken op fees

 

EDIT: Helaas lukt het me zelf nu even niet om eea even voor je te proberen en te testen

ben op dit ogenblijk met twee shops met fouten bezig , en tussendoor nog een ps installatie ,

ik ben ondanks ik geen vrouw ben :lol: wel goed in multitasken maar wordt anders even teveel :blink:

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb de code vergeleken in cart.php het stukje tekst wat ik moet vervangen is niet te vinden. Ook niet iets wat er op lijkt.

 

Je kan die module wel kopen, en werkt het niet helemaal zoals je verwacht zit er support op of kun je hier voor support terecht. persoonlijk vind ik 119 euro voor een dergelijke module wat aan de dure kant.
Link to comment
Share on other sites

Je kan die module wel kopen, en werkt het niet helemaal zoals je verwacht zit er support op of kun je hier voor support terecht. persoonlijk vind ik 119 euro voor een dergelijke module wat aan de dure kant.

 

ja zoveel geld voor een module , pffffffffff ik ben ook gewoon nederlander het liefst gratis :lol:

vandaar even met die code testen ,,

maar ga weer verder met mn werk ,, pfff op twee laptops tegelijk bezig :huh:

Link to comment
Share on other sites

ja zoveel geld voor een module , pffffffffff ik ben ook gewoon nederlander het liefst gratis :lol:

vandaar even met die code testen ,,

maar ga weer verder met mn werk ,, pfff op twee laptops tegelijk bezig :huh:

Of inderdaad zelf modules schrijven. maar lang niet ieder shop-eigenaar heeft daar de kennis voor.

2 maar?

Link to comment
Share on other sites

Of inderdaad zelf modules schrijven. maar lang niet ieder shop-eigenaar heeft daar de kennis voor.

2 maar?

 

idd maar een stukje script wijzigen lees plakken en kopieeren kunnen er wel veel :D

 

ja twee laptopjes naast elkaar , heb er wel meer (hebben totaal 8 topjes in huis en ook nog een pc ,

maar :

1) het bureautje is te klein :wacko: (heb geen zin om nu boven te zitten,tussendoor ook effe wat tv gluren) :P

2) als ik ook nog andere laptops erbij pak denk ik niet dat ik nog weet op welke laptop ik wat aan het doen ben

ben ook de jongste niet meer :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kan best een stukje programmeer taal volgen, maar iets dergelijks aanpassen gaat mij boven de pet. Lijkt zo simpel boven de 25 euro 10% korting en boven de 100 euro 15% korting. Volledig automatisch en een stukje tekst in de winkelwagen.

 

 

Mocht er iemand zijn die 50 euro wil bijverdienen.

 

Mijn site tot nu toe. http://www.zegelstekoop.nl

 

daar wil ik me best aan wagen :D

 

idd maar een stukje script wijzigen lees plakken en kopieeren kunnen er wel veel :D

 

ja twee laptopjes naast elkaar , heb er wel meer (hebben totaal 8 topjes in huis en ook nog een pc ,

maar :

1) het bureautje is te klein :wacko: (heb geen zin om nu boven te zitten,tussendoor ook effe wat tv gluren) :P

2) als ik ook nog andere laptops erbij pak denk ik niet dat ik nog weet op welke laptop ik wat aan het doen ben

ben ook de jongste niet meer :lol:

 

pfff, en ik maar denken dat ik erg was met 3 laptops en 2 pc's in een huishouden van 2
Link to comment
Share on other sites

daar wil ik me best aan wagen :D

 

pfff, en ik maar denken dat ik erg was met 3 laptops en 2 pc's in een huishouden van 2

 

haha ok ik in een huishouden van 4 maar ja twee van 6 en hun minilaptopje heb ik niet meegerekend :lol:

2 voor mandy 1 zakelijk en 1 prive ,

ik uh :o

2 zakelijk 1 prive

en heb er dan nog drie liggen maar leen ik nu vaak uit als mensen hun pc of laptop moeten missen ;)

 

de pc staat op mn werkplekje hoog boven onder het dakje en gebruik ik dus voor eea , zoals backups met herinstallatie enz

dan heb ik nog ca pff weet niet precies maar zal een stuk of 18 laptops liggen voor onderdelen :wacko:

en komt zo nu en dan weer wat bij maar had al een hoop opgeruimd oa de oudere laptopjes

waar bijna geen onderdelen vraag meer naar is

tja zo zie je maar ,, it not all in a name :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...