Jump to content

[LØST] Script/modul.


rtracing

Recommended Posts

Hey.

 

Jeg er på udkig efter noget som jeg ikke ved om det findes.

 

Det jeg skal bruge er et script/modul som kan ændre farve på et produkt.

Lad mig forklare.

Når man er inde på et af mine produkter, så skal man vælge farve (13 stk som er lavet som farve attributter).

Så vil jeg gerne at når man trykker på en given farve, så skifter "main" billedet til den farve. Dette er muligt i dag, men trylleriet skal så være at den skal ændre eks. det sorte som er på billedet.

Altså som det er nu, skal jeg uploade 13 billeder (som er jpeg grafik som selv laver) for at fremvise hver farve. Det er det jeg gerne vil ud af, ved kun at uploade 1 billede i sort som scriptet selv kan ændre.

 

Det var en mærkelig forklaring, giver det mening?

 

Hilsen

Ronni

Edited by rtracing (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Din forklaring giver fint mening, men jeg tror det er svært at kode sig til at farverne på et produkt billede skal ændre sig. Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men det vil kun give mening på billeder som er fuldstændigt gennemført i en farve fx. #000 eller #FFF, hvis farven er sort i mange nuancer så bliver et ekstremt svært at lave logik til at skifte farven ud.

 

Jeg har ikke nogen set nogen moduler der kan det idag :)

Link to comment
Share on other sites

Din forklaring giver fint mening, men jeg tror det er svært at kode sig til at farverne på et produkt billede skal ændre sig. Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men det vil kun give mening på billeder som er fuldstændigt gennemført i en farve fx. #000 eller #FFF, hvis farven er sort i mange nuancer så bliver et ekstremt svært at lave logik til at skifte farven ud.

 

Jeg har ikke nogen set nogen moduler der kan det idag :)

 

Jeg er ved at bygge en stickersshop.

Måske har jeg fundet løsningen, da jeg har købt dette modul http://www.configurateurvisuel.fr/fr/achat-modules/347-colorize-couleurs-automatique.html men jeg har ikke fået det endnu.

 

Jeg skriver når det er implementeret og testet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...