Jump to content

1-click-opdatering gået grueligt galt!


layz

Recommended Posts

Hej alle!

 

i nat brugte jeg 1-click-updateren til at opgradere til nyeste version. Shoppen skulle gå fra 1.3.x til nyeste version.

 

Alle indstillinger var sat til at lave en backup (shop, sql osv) - det har da også virket sidst i juli, da jeg prøvede med en ældre version af 1-click-updateren.

 

Jeg startede opdateringen, men da den nåede til databasen fik jeg en JSON fejl (nåede desværre ikke at skrive den præcise fejl ned, inden Google Chrome gik ned :/

 

 

Så nu står jeg altså med en ikke fungerende shop - fronten er deaktiveret og baglokalet er tydeligvis i udu. Jeg kan godt logge ind, men menuerne er helt fra den.

 

1-click-update modulet siger at jeg har nyeste version af prestashop, og den backup den skulle have taget, kan den altså ikke finde - så jeg kan ikke lave en rollback, og jeg kan ikke tvinge den til at prøve at geninstallere nyeste version, da den tror at jeg har nyeste version.

 

 

Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette op på den skade 1-click-updateren har lavet?

- jeg betaler også gerne for at få det ordnet, så længe det ikke er en urimelig overpris!

 

 

Mvh Lasse

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...