Jump to content

Ingen upgrade til 1.5.0 fra 1.4.4 ?


NickKK

Recommended Posts

Hej,

 

I min 1.4.4 foreslåes der opgradering - i dashboardet - til 1.4.9 - men i nyere shop foreslåes der til 1.4.5.

 

Hvorfor ikke til 1.4.4? Eller vil jeg kunne opgradere til 1.4.9 og derefter til 1.5?

 

Jeg kan jo se, at i 1.5 er der kommet fine muligheder for at rette ordrer direkte i BO.

 

På forhånd tak for hjælpen

 

/Nick

Link to comment
Share on other sites

Hej Nick

Det er næsten det samme hos mig: Min ver. 1.4.0 foreslår opgradering til 1.4.9 mens min ver. 1.4.8.3 foreslår opgradering til ver. 1.5

Der må være sket et eller andet i slutningen inden version 1.5 som gør, at man skal opgradere til dem før man kan opgradere til version 1.5 - Mon ikke der er sket en del ændringer i databasestrukturen, som man får med de højere versioner inden 1.5? Ellers ved jeg det ikke.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Prestafan1234 >> Det var også min tanke mht. databasen. Om ikke andet, så kan man jo bare snuppe en 100 % backup af filer og DB og så ellers opgradere på livet løs. Meeen jeg vil nu vente til første panik-release af 1.5 kommer ud... :-)

 

Det med at rette i en ordre er i øvrigt også på tide, at det kommer med som standard. Det er mega træls ikke at kunne fjerne en vare eller skifte den ud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig også til at kunne rette ordrer, og jeg kunne sådan set også godt tænke mig multishopfunktionen (nu har jeg godt nok lige lavet en ny shop, men den kan vel flyttes).

 

Og ja, jeg venter også lige indtil de værste fejl er luget ud - nu går jeg snart min travleste tid i møde op til jul, så det bliver nok først i det ny år mht. jojoba.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...