Jump to content

CSV Import


Zodiack

Recommended Posts

Hejsa!

Hvis der er nogle af jer danskere der har fået CSV-import til at virke må i meget gerne fortælle mig hvordan. Jeg har gennemsøgt det engelske forum uden at finde et svar på mit spørgsmål. Jeg har en CSV-fil som jeg har konverteret fra XML. Produkterne skal bruges i en sex-shop. Jeg har vedhæftet et sample af min CSV-fil her.
Når jeg prøver at uploade den får jeg **** (ID 3) kan ikke blive gemt, men får samtidig; Din CSV-fil er blevet importeret til din butik.

Er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg evt. gør forkert?

\\Zodiack

DVD Test.csv

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om jeg ikke kan importere noget som helst. Det lykkedes mig for en uge siden at importere mine kategorier. Men jeg får denne fejl nu når jeg prøver at importere produkter. Også selvom jeg bare prøver at importere navnene på produkterne uden alle de andre som beskrivelse antal osv. får jeg også samme fejl. Er der nogle bestemte php-filer eller mapper jeg skal sætte rettigheder på udover import-mappen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har du prøvet at uploade csv-filen til import-mappen (via ftp)?
Når du uploader via administrator-modulet, får filen en anden ejer en den de andre filer har, du kan komme ud over det ved enten at CHMOD'e Owner/Group på den fil du lægger op via administrator-modulet, eller lægge filen i import-mappen via ftp og så importere kategorierne.

//Jacob

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...