Jump to content

klant worden formulier land instellen


Recommended Posts

hallo

 

ik wilde testen of mijn klanten formulier goed was maar ik krijg het maar niet op standaard nederlands of uberhaupt op meer te kiezen landen

 

het staat nu standaard op india, dus alleen mensen die daar wonen kunnen hun gegevens juist invullen,

 

hoe krijg ik dit standaard op nederlands of meerdere te kiezen landen want ik kan ook belgische klanten krijgen uiteraard.

 

waar vind ik dus het klanten worden formulier zodat ik dit kan aanpassen..

 

bedankt voor de hulp

 

groeten renate

Link to comment
Share on other sites

zoals frens aangaf ,die settings even nalopen

 

tevens : heb jij je toevallig als klant uit india aangemeld bij je webwinkel ?

 

indien ja dan staan er cookies op je pc ,

zodra je dan op je webwinkel komt krijg je dus automatisch die instellingen

in dit geval moet je even je cookies , geschiedenis en diverse van je pc verwijderen

Link to comment
Share on other sites

dank je wel voor het antwoord

 

ik heb nu inderdaad nederland en belgie er in kunnen krijgen dus dat klanten vandaar juiste gegevens kunnen achterlaten

 

maar helaas staat india er nog tussen terwijl deze dus niet aangevinkt is.

 

 

iemand nog een suggestie

 

 

ik ben echt een leek met dit soort dingen, ben bijv. al drie dagen bezig de verzendkosten juist te krijgen en pf voor ik de standaard koers op euro had.

Link to comment
Share on other sites

dank je wel voor het antwoord

 

ik heb nu inderdaad nederland en belgie er in kunnen krijgen dus dat klanten vandaar juiste gegevens kunnen achterlaten

 

maar helaas staat india er nog tussen terwijl deze dus niet aangevinkt is.

 

 

iemand nog een suggestie

 

 

ik ben echt een leek met dit soort dingen, ben bijv. al drie dagen bezig de verzendkosten juist te krijgen en pf voor ik de standaard koers op euro had.

 

hoe om verzendkosten en andere dingen in te stellen vind je hier terug op het forum < even de zoekfunctie gebruiken >

bv in het zoekvenster verzendkosten invoeren en dan <enter> te drukken zie je een hoop resultaten met verzendkosten

scheelt een hoop werk en tijd :)

ook vind je enige info op : http://prestashopmaken.nl

Link to comment
Share on other sites

Voor de volledigheid op wat Frens en maconl aangeven:

 

Wat staat helemaal onderaan de pagina bij Verzending-->Landen (of Shipping-->Countries)? Daar staat namelijk ingesteld wat de standaard land is. Verder kan je daar ook aangeven dat er geen landen geselecteerd kunnen die je niet zelf geactiveerd hebt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...