Jump to content

Kunde tekst modul


rtracing

Recommended Posts

Hej Presta geeks :)

 

Jeg håber der er en af jer der kan hjælpe mig med at finde et modul.

 

Jeg skal bruge et modul hvor kunden selv kan indtaste en tekst samt vælge skrifttype. Der må gerne være et output i forkontoret så kunden kan se hvad de har skrevet.

 

Jeg har googlet en del, men kan ikke finde ud af hvad sådan et modul hedder, derfor kommer der alle mulige andre resultater frem.

 

Se vedhæftet billede, det skal være noget alla det.

Kunde tekst.bmp

Link to comment
Share on other sites

Hey,

 

Det ikke noget jeg lige kender eller har set et modul til at kunne lave omtalte som du beskriver.

 

Men som sagt kan det forholdsvis let laves med et custom field samt en attribut dropdown. og så lave noget javasctipt til at lave et preview af hvordan de 2 valgte vil se ud.

 

Skal man ud og lave hele formularen som du har vedhæftet, skal du nok forvente at der ligger en del mere arbejde i det.

Link to comment
Share on other sites

>markottnielsen

det lyder da meget besnærende, at det er let at lave med et custom field samt en attrubut dropdown.

 

Du skal være opmærksom på, at de deltagere, der er i dette forum ikke er på niveau med dig m.h.t. programmering.

 

Du bliver nødt til at komme ned i niveau i dine svar, så spørger kan få noget ud af det. Dine svar er brugbare for under 10% af brugerne herinde.

 

Beklager. Måske er du på forkert forum.

Link to comment
Share on other sites

Hey,

 

Det ikke noget jeg lige kender eller har set et modul til at kunne lave omtalte som du beskriver.

 

Men som sagt kan det forholdsvis let laves med et custom field samt en attribut dropdown. og så lave noget javasctipt til at lave et preview af hvordan de 2 valgte vil se ud.

 

Skal man ud og lave hele formularen som du har vedhæftet, skal du nok forvente at der ligger en del mere arbejde i det.

 

 

 

Jeg har styr på custom field og dropdown menu, men det kniber med javascript. Det har jeg ingen erfaring med. Men hvordan får jeg lavet et felt med skrifttyper i?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...