Jump to content

1-Click Upgrade


catch

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg kør med Presta 1.4.9 og kunne godt tænke mig at opgrader til 1.5.0 fordi den indeholder mobil side efter sigende.

 

Men hvordan får jeg 1-Click Update til at virke?

 

Jeg har søgt meget i forumet, men kan ikke finde et svar på hvordan man gør.

 

Nogen der kan hjælpe med en vejledning?

Edited by catch (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Når, okay, mange tak for dit svar, jeg troede faktisk at den var udgivet, for det fik jeg en mail om at den var.

Jeg har problemet med det købte template, som er designet til presta 1.4.8 og den nuværende installation er 1.4.9

 

jeg har set video om hvordan man opgrader, men hvis jeg nu vil nedgrader, er det muligt?

 

Hvad mister jeg ved evt. nedgradering og hvordan gør man?

Link to comment
Share on other sites

Det er bedre at få dit theme tilpasset til version 1.4.9 ellers har du jo samme problem senere. Jeg ved ikke lige, hvad der er sket i seneste version, men det lyder da underligt, at et theme til version 1.4.8 ikke skulle virke i det. Du kan ikke nedgradere med mindre du har en backup af shop og database fra en gammel installation - så kan du vende tilbage til den version og evt. opgradere denne til version 1.4.8, ellers ikke.

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest har 1.5 multistore. Ud over dette, bruges der i endnu højere grad controllers end i 1.4. Menuerne er blevet blandet godt og grundigt, så det tager lidt tid at finde de funktioner, man er vant til at bruge. PayPal-modulet er røget ud. De danske oversættelser er ikke klare/mangelfulde (det bagvedliggende system virker ikke).

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Blot fordi en version udgives, er det altså ikke ensbetydende med, at man partout skal opgradere! Der er MASSER af ny funktionalitet i version 1.5 - jeg glæder mig meget til den. Men....ny version betyder også mange fejl, og det går bare ikke i en liveshop. Hvis du er nysgerrig, så installer den som en testshop og se, hvad den kan.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...