Jump to content

[SOLVED] page not available en melding 404.php als ik mijn site wil bekijken met Firefox


Recommended Posts

Hallo ,

Als ik mijn site open in IE is er niks aan de hand, maar probeer ik het via Firefox dan verschijnt in de browser meteen /404.php achter mijn domeinnaam en krijg ik de pagina: "page not found".

Via de links op die pagina kan ik wel gewoon doorklikken op de links die dus wel werken en openen.

Moet ik ergens in de BO een instelling wijzigen?

 

Groeten, Roel.

Edited by roelrutjes (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Als het in de ene browser wel werkt en de andere niet, dan ligt dat meestal aan de cache van de browser. Dus leeg de cache van Firefox en probeer het opnieuw.

 

Als je een link naar je webshop geeft, dan kunnen we zelf ook even kijken.

Link to comment
Share on other sites

Hallo AKJV,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het klopt inderdaad bij Firefox gaat alles goed nu.

Bij IE gaat het heel raar:

Als ik bij google de zoektermen "Tilt" en "eindhoven" invoer en dan klik op het eerste resultaat dan gaat ie gelijk naar de goede pagina.

Echter, typ ik in de browser zelf: "www.tiltdesignenantiek.nl"

dan krijg ik de volgende melding:

 

There is a problem with this website's security certificate.

 

 

 

 

The security certificate presented by this website was not issued by a trusted certificate authority.

The security certificate presented by this website has expired or is not yet valid.

The security certificate presented by this website was issued for a different website's address.

Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server.

We recommend that you close this webpage and do not continue to this website.

green_shield.pngClick here to close this webpage.

red_shield.pngContinue to this website (not recommended).

 

 

Dit gebeurt echter alleen op 1 computer van mij, op de andere heb ik dit niet.

Het zal dus wel ergens aan die ene computer van mij liggen.

 

Groeten, Roel.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat die veiligheidsmelding inderdaad aan die ene computer ligt. Ik zie zelf namelijk geen enkele waarschuwing in zowel FireFox als IE. Ook Google laat geen melding zien bij jouw website.

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...