Jump to content

[Solved] Homenewproducts vertaling


Recommended Posts

Hallo allen,

 

Ik ben al even bezig met het proberen te vertalen van " add to cart " naar " in winkelwagentje ".

In de vertaling van de module kun je dit wijzigen maar deze werkt niet. De overige vertalingen van deze module werken overigens wel.

Ik heb gekeken in de module zelf of in de module home feature products ( deze wordt volgens mij gebruikt) maar kom er niet uit.

 

Wie o wie kan mij verder helpen?

url is winkelsector.nl

 

Mvg. Extremezerocool.

Edited by extremezerocool (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dat heb ik nu geprobeerd maar kan de voorpagina niet opnieuw laden. Ik krijg de volgende foutmelding:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/vhosts/winkelsector.nl/httpdocs/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templateparser.php on line 1602.

 

De voorpagina is niet gestart en ik heb de instellingen weer teruggezet en het heeft geen resultaat gehad.

 

Wat nu?

 

Mvg extremezerocool

Link to comment
Share on other sites

Als het langer dan 30 seconden duurt voordat je website laadt, zelfs met Force compile aan, dan heb grotere problemen dan alleen de vertalingen! Normaal duurt dit 2-10 seconden met Force compile ingeschakeld, afhankelijk van hoe snel je hosting server is.

 

Laadt je webshop ook traag zonder Force compile?

Zo ja, dan is waarschijnlijk de server waarop je zit gewoon traag of deel je de server met heel veel andere websites. Het kan ook zijn dat er heel weinig geheugen is toegekend aan je hostingruimte, voldoende geheugen is belangrijk voor het hercompileren volgens mij.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...