Jump to content

winkelwagen prestashop_new werkt niet goed


Stfn

Recommended Posts

Ik heb het thema prestashop_new op mijn website zitten, alleen werkt het winkelwagentje niet goed.

Als je er over heen ga dan laad hij de inhoud van het winkelwagentje er 4cm onder.

Krijg het niet voor elkaar om hem onder elkaar te zetten.

Wil eventueel wel een ander winkelwagentje gebruiken, maar als ik deze vervolgens in modules plaats krijg ik ze niet te zien.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat je nog een oude versie van de prestashop_new theme gebruikt waarin deze bug zat. In de nieuwe versie is dit verholpen.

Kijk maar eens op de Prestashop demosite:

http://demo-store.prestashop.com/en/

 

Dus download opnieuw de laatste versie van deze theme:

http://addons.prestashop.com/en/neutral/3337-prestashop-template-15.html

 

Waarschijnlijk volstaat het om de bestanden van /modules/blockcart2 en /themes/prestashop_new/modules/blockcart2 op je server te overschrijven met de nieuwe versie. Maar het kan zijn dat het beter is om deze theme in zijn geheel te updaten.

Link to comment
Share on other sites

Hoi AKJV, ik heb de nieuwe versie er op staan. Alleen toen ik de achtergrond van de header veranderde toen ging de cart zo raar doen. Maar is er ook een mogelijkheid om de winkelwagen van het originele thema erop te zetten?

 

(heb de bestanden nog wel een keer vervangen en dat mocht ook niet baten)

Vindt het ook raar dat ik niet de complete footer heb met het grijs en die embleepjes die de test site wel heeft.

 

Heb het thema al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp ook niet.

Edited by Stfn (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Je hebt de instelling nu zo staan dat je gelijk naar het overzicht gaat als je op winkelwagen klikt (zo heb ik het zelf ook)

 

verder staat er in je header nog steeds <li id="shopping_cart">

 

bij preference/product;Verwijzing nadat het artikel aan de winkelwagen is toegevoegd:

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik had het uit de header verwijderd maar toen stond hij er nog half in. Nu heb ik maar even het thema opnieuw geïnstalleerd. alleen wordt het winkelwagen nog steeds niet goed weergegeven en kan ik nog steeds het oude niet zien.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...