Jump to content

[Solved] Lege categoriepagina op andere server


Recommended Posts

Opgelost!

 

Ik heb mijn webshop op mijn localhost gemaakt en heb hem vanmorgen verplaatst.

 

Alles lijkt nu te werken, alleen op de 'live-versie' is de categoriepagina helemaal leeg. Op mijn localhost werkt alles nog.

Je ziet links in de guided navigation dat er wel producten aanwezig zijn op bijv de pagina maar normaal staan rechts alle producten weergegeven, zie bijlage voor een afb van hoe het er op de localhost uitziet.

 

Ik heb vorige week wel geprobeerd om dat bovenste gedeelte van de categoriepagina weg te krijgen, met die subcategorieen, maar dat was niet gelukt. Ik heb vandaag alles van de localhost gekopieerd via een FTP-programma naar deze nieuwe url, dus het zou hetzelfde moeten zijn volgens mij.Ik heb daarna niets veranderd aan de code of in het cMS.

 

Heeft iemand een idee hoe ik de categoriepagina rechts weer kan weergeven?

 

Overigens wil ik dat bovenste stuk met die subcategorieen nog steeds weg hebben, maar het gaat er meer om dat alles gewoon wordt weergegeven net zoals op de localhost.

post-368281-0-85557400-1346230825_thumb.png

Edited by lildaan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Kan je ook kort aangeven hoe je het opgelost hebt? Dit kan nuttig zijn voor anderen met hetzelfde probleem.

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

 

EDIT:

Nog geen actie ondernomen door topicstarter dus heb ik zelf maar de titel aangepast. Graag de volgende keer wel even zelf de topictitel aanpassen, dat houdt het forum overzichtelijk.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...