Jump to content

Ændre Price til Pris? Det virker ikke!?!


tobakstop.dk

Recommended Posts

Hej igen.

Først lige en stor tak, for alt den hjælp jeg har fået igennem dette forum og nu til et mystisk problem jeg har.

Når man klikker ind på mine produkter, står der Price i stedet for Pris. www.tobakstop.dk

Jeg har været samtlige oversættelser igennem 5 gange og alle steder, har jeg rettet price til pris, men ligelidt hjælper det.

Det skal lige siges at jeg har tilkøbt et Theme og at der har været nogle steder, hvor jeg var nød til at rette i .tpl filen, for at oversættelsen kom med.

Men hvor pokker finder jeg den .tpl fil, hvor Price står i?

 

Jeg håber meget at I kan hjælpe mig endnu engang. Shoppen åbner sådan rigtigt på fredag (håber jeg) og jeg vil jo gerne have at alt er perfekt inden!!

 

På forhånd mange mange tak

Mange hilsener

 

Michael Sørensen

http://www.tobakstop.dk

 

PS: (jeg har også et problem med anbefalings modulet. Når man klikker ind, står teksten på engelsk. Jeg har rettet .tpl filen, men der sker ikke noget. Tænker at det måske retter sig selv på et tidspunkt?)

 

PPS: (Efter at jeg har opdateret til prestashop version 1.4.9.0, kan jeg ikke køre live redigering (den skriver Fatal error) og jeg har et "synes godt om" facebook modul der ikke virker mere. Er det dumt at opgradere sin shop??)

 

PPPS: (Jeg har købt et log in med facebook modul, men det virker ikke. Nu beder udvikleren af modulet, mig som om adgang til min bagbutik og FTP adgang. Er det ikke lidt farligt at give denne adgang? Shoppen kører jo med betalingsmodul og det hele?)

Link to comment
Share on other sites

Hvor drejer det sig om der stå price? Har du et screenshot?

 

Og med modulerne så kn der ske de ikke virker til de nye versioner. Hvilket kan kræve adgang for en udvikler for at få det til at virke igem.

Og her giver du så også adgang til din shop data, jeg har til dato ikke hørt om nogen som har misbrugt denne data.

Edited by markottnilsen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...