Jump to content

Welke hosting


aliasali

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik was op zoek naar een mooi hosting die prestashop zonder problemen ondersteund. mijn huidige hosting bedrijf gaat wel 10 keer per week plat voor een paar sec en soms wel een 1 min.

 

hierdoor kan ik niet optimaal gebruik maken van mijn webshop.

 

ik zou graag jullie ervaringen willen weten over mooi en goede hosting bedrijven waar jullie misschien bij zitten.

 

Dit zal mij helpen om een besluit te maken waar ik met mij shop heen kan verhuizen.

Edited by aliasali (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Weet je zeker dat dit probleem aan je hoster ligt en niet aan je eigen internetverbinding?

 

Een andere hosting provider aanraden is altijd lastig, iedereen heeft een eigen favoriete hosting provider :). Persoonlijk ben ik erg te spreken over zowel Byte.nl en DataCT en die laatste heeft wellicht de beste prijs/kwaliteitsverhouding en ik ken verschillende tevreden Prestashop gebruikers bij die laatste.

Maar ik moet daarbij wel vermelden dat ik samenwerk met die hosting provider en als moderator probeer ik toch zoveel mogelijk neutraal te blijven over dit soort zaken :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wij zijn erg tevreden over DataCT (maar werken niet zoals AKJV met hen samen en zijn dus objectief).

 

Snelle response als er iets is, en erg veel kennis aanwezig.

Hebben nu 2 shops (osCommerce en PrestaShop) en 1 site (Joomla) draaien bij hen en in ruim 3 jaar nog nooit problemen gehad.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...