Jump to content

problem med attributter og lager styring.


Aupino

Recommended Posts

Vi har nogle vare, som vi tilpasser efter forskellig længde, Problemet er at det nemmeste ville være at bruge nogle forskellige længder som attribut, men da det jo er samme vare som vi tilpasser og ikke flere forskellige udgaver af varen. vil vores lager styrring gå fløjten, hvis man bruger denne mulighed. Lige nu bruger vi tilpasnings funktionen, men denne løsning er ikke optimal da den kræver at kunden manuelt indtaster en værdi.. og også husker at gøre dette.. samtidig har det lidt svært ved at arbejde sammen med nogle andre moduler.

 

Findes der en løsning hvor attributten bare en en størrelse mulighed, men man ikke behøver at angive et antal for hver attribut.. så når varen købes trækker den bare en af den samlede mængde af denne vare.??

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Thissel

 

Nej desværre ikke det eneste modul som jeg har kendskab til kan løse problemet er AttributeWizzardPro

Men dette er et ret omfattende modul med en del core ændringer, og da jeg ikke har brug for så mange advancerede

funktioner har jeg ikke rigtig lyst til at bruge dette...

Så efterlyser stadig et simpelt modul der går ind og overskriver, at man behøver at oprette hver attribut som selvstændig vare.

 

Aupinio

Link to comment
Share on other sites

Ja, og AWP kan da heller ikke klare det 100%

 

Det er korrekt, at det har en del core ændringer, men hvis man ikke i forvejen har ændret i de filer, så er det ikke noget problem, da alle filerne med ændringer ligger i en mappe pr. PS version. De skal så blot kopieres.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...