Jump to content

[SOLVED]Subcategorieën weergeven in categorieën blok


robindevries

Recommended Posts

afh. van je menu zou je zelf pagina's / url kunnen toevoegen bij tools/cms , en deze dan opnemen in je menu

 

het is wel wat handwerk , of dit nog op een andere manier in de BO geregeld kan worden weet ik niet

-------------------------

 

afh. van je menu zou je de linken van de subcategorieën er in kunnen opnemen, dan krijg je voor elke sub een "button", moeten er wel niet teveel zijn

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Standaard zijn de hoofdcategorieen al zichtbaar. Dus de subs die je direct onder "Home" plaatst. De dieperliggende subcategorieen zijn uitklapbaar. Wil je de gehele structuur standaard uitgeklapt hebben, bedoel je dat?

Link to comment
Share on other sites

@AKJV Klopt, maar ik heb subcategorieën onder de hoofdcategorieën. Deze zijn niet uitklapbaar in het categorieën blok, althans bij mij niet. Je ziet die subcat 1-1 nu in de pagina hoofdcat 1 staan. Als ik daar op subcat 1-1 klik kom ik op de subcat 1-1 pagina en staat er in het categorieën blok wel ineens + en is subcat 1-1 zichtbaar, ik kan hem dan wel inklappen. Ik wil dat dit vanaf elke pagina kan...

 

- Home

--- hoofdcat 1

---- subcat 1-1

---- subcat 1-2

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hallo, een verwante vraag. Ik wil wanneer ik de hoofdcategorie aanklik een voorbeeldplaatje laten zien van de subcategorie die ook, bij het aanklikken, doorlinken naar de subcategorie. Weet iemand hoe ik dat kan realiseren? Ik gebruik nog een 1.4 versie van prestashop.

 

Bij voorbaat dank!

Link to comment
Share on other sites

Hallo, een verwante vraag. Ik wil wanneer ik de hoofdcategorie aanklik een voorbeeldplaatje laten zien van de subcategorie die ook, bij het aanklikken, doorlinken naar de subcategorie. Weet iemand hoe ik dat kan realiseren? Ik gebruik nog een 1.4 versie van prestashop.

 

Bij voorbaat dank!

Je bedoeld een afbeelding in de categorieën blok?
Link to comment
Share on other sites

Nee niet in het categorieën blok maar boven de producten die in de hoofdcategorie staan. Als je op de hoofdcategorie klikt krijg je in het middenveld alle producten uit de sub categorieën Ik zou graag willen dat je boven die producten een voorbeeldplaatje krijgt van de subcategorie met de link eronder.

 

Ik kan het makkelijker vertellen met de website waar ik aan het werken ben maar mag dit op dit forum?

Link to comment
Share on other sites

Nee niet in het categorieën blok maar boven de producten die in de hoofdcategorie staan. Als je op de hoofdcategorie klikt krijg je in het middenveld alle producten uit de sub categorieën Ik zou graag willen dat je boven die producten een voorbeeldplaatje krijgt van de subcategorie met de link eronder.

 

Ik kan het makkelijker vertellen met de website waar ik aan het werken ben maar mag dit op dit forum?

Graag zelfs. Wat jij beschrijft zou standaard al moeten gebeuren, tenzij dit uit de template van de bewuste theme is gesloopt.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...