Jump to content

Møg shop. HJÆLP (LØST)


tobakstop.dk

Recommended Posts

Møg shop er måske så meget sagt, men frustrationerne bliver store, når man har brugt MANGE timer på sin shop, for så at finde ud af at den er helt galt med den....

Jeg kan ikke ligge vare i kurven, se kassen eller mange andre ting.

Jeg har købt dette theme https://addons.prest...emo/FO3654.html Og her er der f.eks menuer i footer, fragt og sikker betaling i højre side m.v, men disse ting findes ikke længere i min shop, med dette theme. www.tobakstop.dk

 

Skal jeg bare geninstallere det hele og miste alle mine oversættelser, alt den tekst jeg har skrevet er alle mine mange timers arbejde spildt??

 

Skynd Jer at svare, hvis der er nogen der ude, der kan redde mig op af desperationens sorte hul.

 

Mange desperate hilsener

 

Michael Sørensen

 

 

10

 

 

10

Edited by tobakstop.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ahh det lysner i det fjerne :-)

 

Jeg ved ikke helt hvad jeg gjorde, men det lader til at mine fingre, blev magiske og nu tror jeg sku at det virker :-)

 

Der er selvfølgelig mange mange flere udfordringer, men nu ser det ikke helt så sort ud længere.

 

Beklager hvis jeg har brugt din tid, ved at få dig til at læse dette indlæg, men tak for din tid.

 

Nu virker HURRAAAAAA.

 

Hav en fantastisk dag.

 

Michael

Link to comment
Share on other sites

Ja, sådan er det mange gange med købte themes.

Hvis du nu får alt til at virke, som det skal, så husk at skrive [LØST] i overskriften på dit første indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...