Jump to content

(LØST) Test shop på subdomæne


Alexanderleo

Recommended Posts

Jeg vil gerne have en testshop til min kommende webshop.

 

Jeg har derfor fulgt PrestaFans guide på PrestaTips, men det vil ikke funke.

 

Jeg kopierede ALLE mapper fra min coolcovers.dk mappe ned på min computer. Derefter uploadede jeg filerne til min subdomæne mappe, som jeg har lavet via Surftowns support.

 

Derefter har jeg ændret databse navn + bruger til den database jeg har lavet til test shoppen. (Jeg tog bare en backup af min live webshop og smed over i testshoppen.

 

Men hvis man prøver og tilgå "www.test.coolcovers.dk" så går den ind på min liveshop.

 

Jeg mener ikke at have en redirect i min .htaccess fil..

 

Hvad kan være problemet?

Edited by Pronavilla (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Som jeg også skrev til dig på Prestatips, så skyldes problemet måske en DNS-fejl (jeg ved ikke, hvordan subdomæner sættes op hos Surftown). Jeg ville ikke blive ved med at skrive i blogindlægget, da jeg ikke mener, dit problem har noget at gøre med min guide til opsætning - og dermed bliver indlægget blot spammet med irelevant debat:-). Dit subdomæne - som i dette tilfælde hedder "test" - uden www, da www er et subdomæne i sig selv - skal peges ned på din shop.

 

Kan du tilgå dit Back Office? Hvis ja, så tjek under Indstillinger, Meta-tags, at du har den rigtige URL i "Domænenavn på butik". Dette er også en af kommentarerne til indlægget på prestatips.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...