Jump to content

Automatisk mail 7 dage efter ordre


Prestawise

Recommended Posts

Hej Presta geeks..

 

Nogen der kender til et gratis modul eller løsning med at kunne automatisk udsende en mail 7 dage efter ordren er afsendt der spørger kunden om de har lyst til at smide en anmeldelse på Trustpilot f.eks.?

 

Jeg ved godt at TP selv har en løsning, men jeg er ikke interesseret i at købe abbonement hos dem.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke give de $35 det koster at købe ifeedback modulet, og derved kører din egen løsning.

Vi har brugt det nu i knap 3mdr.. og syntes faktisk en rimelig % del giver deres feedback efter de får email ca 15-20% og tror bestemt ikke trustpilots % er større snarre tvært i mod.

Hvis du ikke er betalende medlem af trustpilot.. skal kunden vel også først registrerer sig på trustpilot for at give feedback og tror altså ikke mange kunder gider dette... ud over hvis de havde noget at klage over. Det skal være så let som mulig at give feedback. helst kun 1klik...

 

Aupino

Edited by Aupino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft kigget på forskellige løsninger til Prestashop f.eks. som iFeedback - men efter min mening kan der fuskes alt for groft med sådanne løsninger, så jeg ville aldrig selv turde stole på webshopppens "egne" feedbacks.

 

Der må da være nogen der har udviklet sådan en løsning med et cronjob der køres automatisk ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmm Ok der kan fuskes med alt hvis man vil også Trustpilot, hvilket der jo også bliver gjort. Ifeedback kan sættes op til at kun give adgang til kunder der har købt.. og automatisk sende ud.. samt automatisk godkende feedback, og ingen mulighed for at rette i feedback.. samtidig er feedback registreret med IP addresse... Fuskes kan der jo altid.. men da ikke noget der ligger lige for i det system...

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...