Jump to content

Prestashop Forum virker kun i firefox!


Valkyrja

Recommended Posts

Jeg har igennem meget langtid haft det problem, at for at komme herind på forum delen og kigge skal jeg gøre det i firefox, hvis jeg gør det i avant eller explore så sker der nada! den er bare helt blank, lige i starten kan jeg se siden loade det hele er der men så snart "få sec efter" den er færdig loadet så bliver den total blank.. nu er jeg godt nok ved at være træt af det. 9 ud af 10 gange når jeg støder på en tilfældig hjemmeside i min hverdag som oftes ikke virker.. så skal jeg bare åbne den i firefox og så er problemet løst.. tildels, dropdowns i firefox virker ikke og nu her forleden siden i onsdags har jeg så haft et større problem..

 

Vores site ligger på Meebox pro hotel.. og kører cloud flare.. det har kørt upåklageligt.. lige indtil forleden.. i firefox og explore virker admin delen ikke den bliver ved med at sige serveren er nede og cloudflarer kører i cache mode.. nu har vi/de undersøgt det i alle kanter og kroge.. det kører fint og ydermere når jeg går i avant er det den eneste side hvor jeg kan arbejde fra min shop nu, men nu har jeg så bare det irriterende problem at java script dele, drop downs og træk/slip løsninger ikke virker.. feks har jeg et CSV modul der har et nemmere grafisk udseende interface til at arrangere ens udtræk ved at hive/flytte rundt på nogen kasser.. al slags i den retning virker ikke :mellow:

 

Er der andre der har samme problemer?

 

Det underlige er det ikke altid har været sådan, og pludselig uden nogen større ændringer på min pc opfører det sig sådan..

Link to comment
Share on other sites

Du har ret i, at Prestashop Forum kun virker i Firefox (Læs: Ikke virker i IE8.). Det andet har jeg ikke oplevet, men jeg ligger heller ikke på en cloud hos Meebox.

Link to comment
Share on other sites

Det har irriteret mig i månedsvis, at forum ikke virker i IE, men jeg tænkte, at det nok snart blev fixet. Jeg bruger primært Firefox, men nu har jeg oprettet en bug på det i Bugtracker, da det ikke ser ud til, at nogen har kigget på det (og jeg kunne heller ikke finde andre indrapporteringer på det).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...