Jump to content

Thickbox billeder problemer


pakua

Recommended Posts

jeg kan ikke få thickbox til at virke. jeg er Presta "Newbie" og har ikke den store erfaring endnu.

 

Når jeg klikker på et produktbillede åbner det i samme vindue, det vil sige ta kunder sikkert lukker vinduet når de har kigget billede - og så er de væk fa shoppen.

 

jeg går ud fra at thickbox ikke skal virke på den måde - jeg har også prøvet med andre moduler som feks. Jquery Lightbox - ingen virkning.

jeg vil tro der er noget galt med Jquery.

 

Jeg bruger ikke standard template, hvilket måske også kan være en årsag, jeg kan heller ikke bruge "smarty 3". Gør jeg det forsvinder højre kolonne og forside ved kategori/produkt visninger.

 

Det template jeg bruger er "siteground-9"

 

Er der nogen der kan hjælpe, det med billeder er meget uhensigstsmæssigt, heldigvis er shoppen ikke åbnet endnu, men...

 

url: www.old-wisdom.com

Edited by pakua (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det kan være ret så svært at fejlsøge på et theme, specielt når man ikke har adgang til filerne. Men der er også andre problemer med dit theme: Indkøbskurven ser også forkert ud, når man står inde på et produkt, og breadcrumb står oppe i topbjælken.

Jeg går ud fra, at det er et gratis theme, du har fundet? Jeg ville finde et andet, hvis jeg var dig.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar

 

Ja det er et gratis theme...

 

De andre problemer du nævner kan jeg slet ikke se. Crumbs er hvor de bør være og min Cart opfører sig helt normalt. Det gælder både IE - Firefox og Chrome - ingen problemer her.

 

Det bekymrer mig at du ser fejl som jeg ikke ser.

 

jeg vil jo tro det er et eller andet med Jquery der er problemet, dog uden at være ekspert - så kan det jo både influere på billeder og cart - tror jeg da...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...