Jump to content

aanbiedingen probleem 2


gigaelektro

Recommended Posts

Hoi, mn collega lukt het niet om de aanbiedingen op de juiste plek te krijgen maar mij lukt wat anders niet.

Elke nacht maken wij een import op de webshop met behulp van een aantal scripts en dat werkt goed.

Nu het probleem ook de aanbiedinge automatisch te krijgen die we aangeven met de mysql.

Wij kunnen in de mysql de gegeven aanpassen zo we willen en dat hebben we ook geprobeert met de aanbiedingen maar dat wil niet werken.

 

Krijg de bijlage niet geupload hier.

 

 

In de bijlage hier even een voorbeeld lijn zoals deze in origine staat is dus zonder aanbiedingen.

Nu de vraag, welke velden moeten ingevuld worden om de aanbiedingen gepresenteerd te krijgen?

 

Ik heb al vanalles getest maar werkt niet wie weet et.

 

Groetjes andere Giga gast.

Edited by gigaelektro (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

In de upload van de csv in de shop kan je aanbiedingen aanzetten om in de sql van de 0 een 1 te maken, dan het kortings percentage ingeven zodat de korting wordt berekend door de webshop.

Dit doen we dus in de mysql welke weer het csv bestand genereerd en upload snachts.

Als ik dan kijk zie ik wel bij het artikel dat er iets bij de prijs tab bij komt maar niet zoals je het handmatig invoerd.

 

Ik hen uiteraard al vanalles geprobeerd, ook bij de datum netjes de tijd erbij gezet maar niets werkt.

 

Vergeet ik wat in de csv mee te geven of is dit ook een bug in de webshop?

Link to comment
Share on other sites

Kan je een link geven naar een product in de aanbieding dat je via CSV hebt geimporteerd?

Dus je hebt in het CSV bestand een 1 ingevuld voor het veld "on sale"?

Je zegt dat de prijzentab anders uitziet voor aanbiedingsproducten geimporteerd via CSV dan wanneer handmatig ingevoerd. Wat is er precies anders aan?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...