Jump to content

Fejl i h1 - 2.3.4.5.6


fuelmann

Recommended Posts

Hej

 

Efter at have været i luften med min side http://www.fitnessfuel.dk/da/ i snart et år og brugt en formue på adwords, er jeg gået igang med den store oprydning på min side så jeg kan få nogle flere organiske besøg fra google.

har brugt seoquakes diagnose og kan se der er en generel fejl på alle mine produktsider.

 

 

Dette er fejlen som den viser.

 

 

 

Headings

H1 H2 H3 H4 H5 H6 1 0 20 8 0 0
  • <H1>: Kettlebells Der er 20 produkter.

  • <H3>: Original Kettlebell 4 kg

  • <H3>: Reebok Kettlebell 4 kg

  • <H3>: Adidas Kettlebell 4 kg

  • <H3>: Original Kettlebell 8 kg

  • <H3>: Reebok Kettlebell 8 kg

  • <H3>: Adidas Kettlebell 8kg

  • <H3>: Original Kettlebell 12 kg

  • <H3>: Reebok Kettlebell 12 kg

  • <H3>: Adidas Kettlebell 12 kg

  • <H3>: Reebok Kettlebell 16kg

  • <H3>: Original Kettlebell 16 kg

  • <H3>: Adidas Kettlebell 16 kg

  • <H3>: Original Kettlebell 20 kg

  • <H3>: Reebok Kettlebell 20 kg

  • <H3>: Original Kettlebell 24 kg

  • <H3>: Original Kettlebell 28 kg

  • <H3>: Original Kettlebell 32 kg

  • <H3>: Original Kettlebell 36 kg

  • <H3>: Original Kettlebell 40 kg

  • <H3>: Reebok Floor Guard

  • <H4>: Kosttilskud

  • <H4>: Træningsudstyr

  • <H4>: Sport

  • <H4>: Månedens kampagner

  • <H4>: Nyhedsbrev

  • <H4>: Kurv

  • <H4>: Artikler

  • <H4>: Facebook

(
)

Hide advice

 

 

 

 

Deserves moderate attention

 

Solution is simple

 

We see your page implements HTML headings but <H1> through <H3> headings do not appear. This should be corrected.

You can include keywords in your headings.

The initial heading (<H1>) should include your best keywords.

Using only one <H1> heading per page will strengthen your SEO.

 

Kan ikke gennemskue hvordan jeg får løst dette,

 

Har også 3 fejl når jeg bruger google webtool.

 

DNS - serverforbindelse - robot txt.

 

Nogen der har haft samme problemer ?

 

For meget få besøg om dagen, selv om jeg har knap 200 varer som der bliver søgt en del på.

 

Hvis nogen har andre gode råd til min optimering af min side, er i meget velkomne til at skyde ind.

 

 

Mvh Kevin

Link to comment
Share on other sites

Din side er faktisk slet ikke optimeret til at få en plads i nærheden af side 1 på Google eller andre søgemaskiner.. Du har ingen meta titles og din meta description er heller ikke optimeret.. Du har din shop url i din meta title, få den fjernet så der gøres mere plads til at lave en super god title som både dine kunder elsker, samt Google :)

 

Kig evt. på Thomas Rosenstands SEO-LEX light og få det mest basale på plads mht. SEO..

Link to comment
Share on other sites

Tak for hurtigt svar.

 

Jeg er i gang med at følge prestashops egen white hat seo artikel og er startet forfra med at udfylde alle seo felterne.

 

Vil du mene at fordi shop url, er indsat i min meta titel grunden til at seo quake viser ovenstående fejl ?

 

Hvordan ændre jeg den fejl som du snakker om ?

Link to comment
Share on other sites

De fleste af os holder sommerferie eller arbejder, så du kan ikke forvente et svar indenfor få timer;-)

 

PrestaShop insætter selv domænenavn i slutningen af alt - jeg aner ikke, om det er derfor, at du får disse fejl - men i så fald gør jeg også, da jeg ikke har gjort noget for at fjerne det - og en del af mine varer ligger nr. 1 eller på side 1 i Google på trods af dette (hvis det er tilfældet)

 

De fejl, som Napz refererer til ændrer du på den enkelte vare under "Klik her for at forbedre varernes placering i søgemaskinerne (SEO)"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tak for hurtig svar, trods ferie :)

 

ca 80 % af mine produkter har udfyldt seo delen og på de sider får jeg stadig fejlen i seo quake. Så den er vidst udelukket.

Har googlet det lidt og fundet følgende http://www.prestatips.dk/seo-og-prestashop/prestashop-h1-og-h2-seo-tip/

 

forstår dog ikke helt guiden. Nogen der har fået rettet dette med succes ?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det, du ikke forstår i guiden? Du skal rette i de .tpl-filer Tim nævner og så ellers sørge for at slette cachen bagefter for at det slår igennem.

 

Du bør som minimum skrive noget tekst i dit felt til kort beskrivelse, i stedet for f.eks. "Vi sender din Kettlebells samme dag...." denne plads bør du udnytte til at beskrive dit produkt og så er det fint, at du fortæller mere om produktet længere nede. Udnyt, at

du har 67 tegn til rådighed i din title i stedet for blot at skrive "Kettlebells 16 kg - fitnessfuel.dk". Dette var blot et eksempel, kan se, at du andre steder har mere beskrivende tekster i dette felt.

 

Din side kan generelt optimeres på rigtig mange punkter - bl.a. er den pga. af farvevalg og theme ikke særlig brugervenlig. Der er ingen call to action på dine knapper og designet ser - undskyld mig - lidt hjemmebrygget ud. Et godt og brugervenligt design er medvirkende til, at dine besøgende får lyst til at blive på siden og kigge ordentligt på dine produkter - og selvfølgelig købe noget, når du har gode og relevante produkter.

 

Du skriver, du har brugt Adwords - mit råd er, sæt dem på pause og brug lidt krudt (og penge) på optimering af din side også designmæssigt, så den bliver supergod.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tak for udddybende svar.

 

Har endnu ikke kunne finde den fil han snakker om. Men arbejder på det.

 

Ja siden ser ikke færdig ud, da vi stadig arbejder på den. Har lavet mange ændringer siden vi startede, så forhåbentlig ender vi med et mere bruger venligt resultat.

 

Kan jeg spørge hvor jeg ændre teksten på knapperne og hvad er folks erfaringer med hvilken call to action tekst der virker bedst ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...