Jump to content

Min frontend viser næsten ingenting


Alexanderleo

Recommended Posts

Pludselig viser min frotend næsten ingenting. Jeg har kun fjernet nogle moduler, som jeg ikke brugte.

 

Siden er: www.coolcovers.dk

 

Jeg må have lavet en fejl..

 

Hvis jeg vil logge ind viser den kasse, min facebook likebox, ønskeliste ude i højre side, og alle mine informationer i bunden.

 

Det er som om det KUN er min forside der er fucked op?

Edited by Pronavilla (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare fjernet moduler via modules i backenden..

 

Fjernede dem der for det første ikke var installeret og jeg ikke havde brug for..

 

Jeg tog en backup i forgårs via det der "Import PRestaShop to new Prestashop".

 

MEn vil det være muligt for mig at tage module, katalog o.l lignende mapper ned på min computer. OG så starte forfra, hvor jeg så bare ligger de mapper over på serveren igen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke lige, hvad "import Prestashop to new Prestashop" er for noget.

 

Det er ikke til at sige, om det er databasen eller shoppens filer, du skal bruge backup af. Men du kan ikke bare uploade dem, som du skriver, for det du nævner er en blanding af både database og shopfiler.

 

Hent den version af Prestashop du bruger, og upload mappen modules igen - det gør nok mindst skade.

 

Se evt. også det indlæg om backup, jeg har skrevet på prestatips.dk

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Øv.

 

Hvordan fungere det "test-webshop", som du skriver om i din artikel?

 

Og ved du hvor mine billeder ligger. Dem som jeg har til header logo, og det lille logo oppe ved siden af webadressen..

Og er modules det eneste jeg kan overføre over til den nye?

 

EDIT: Vent lige. For tre dage siden tog jeg en backup i DB-backup.

 

Men hvordan får jeg denne overført til min server, så den overskriver??

Edited by Pronavilla (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Som sagt, tror jeg ikke nødvendigvis, at det er din database der er "smadret" her - nok nærmere dine moduler. Derfor foreslog jeg, at du uploader denne mappe igen for ikke at overskrive alt andet du har lavet af indstillinger. Dit logo og dit favicon uploades via BO (Settings - Images).

 

Testshoppen fungerer som en tro kopi af din live shop (når du har fået den op at køre).

 

Database backup skal indlæses via phpMyAdmin på dit webhotel.

Link to comment
Share on other sites

JEg siger tusinde mange gange tak! Det var bare det der skulle til.

Jeg har dog ingen anelse om hvilke moduler der kan skyldes det, da jeg kun slettede nogen der ikke var installeret?

 

Og lige en ting til. Hvordan får du sådan en testshop til at funke? Så jeg kan prøve nye moduler, på en virtuel server eller hvad?

 

Og når man går ind på min side hedder den: coolcovers.dk/prestashop

 

Er der muligt at ændre dette til: coolcovers.dk/shop

 

Mange tak på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Super.

 

 

Nu er jeg dog løbet ind i et nyt problem. Hvis du går ind på min side, og trykker på et af mine produkter får jeg en "HTTP-fejl 500 (Internal Server Error)

 

Efter hvad jeg har læst på nettet burde den kun gøre de, hvis man går ind på ens forside, men den virker hos mig. Selv mine handelsbetingelser o.l virker, dog ikke mine produkter..

JEg fandt så en guide her på PrestaShop om at ændre noget fra 777 til 775, men jeg kunne ikke lige finde de steder jeg skulle ændre inde på Surftown..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...