Jump to content

Delvist gennemsigtige produkt billeder :S


Valkyrja

Recommended Posts

Hey Folkens,

 

jeg har et lille problem der er opstået fornyligt, når jeg oploader billeder så bliver billeder med hvid baggrund delvist gennemsigtige og alligevel ikke, den funktion ønsker jeg så ikke da det ser knap så godt ud.

 

Nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes?

post-261775-0-33037900-1343153045_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

JPEG, bedste kvalitet har ikke lavet noget op længe og det har før fungeret, tænker bare på om det var kommet med en opdatering eller lign? men normalt er mine billeder heller ikke med hvid baggrund så måske derfor jeg ikke har lagt mærke til det :/ jeg har en 1.4.7.0 version

Link to comment
Share on other sites

http://www.khorsie.dk/product.php?id_product=5918

 

- Vi er ved at få udviklet en ny side, så jeg ville helst ikke lave dobbelt arbejde med de ny produkter jeg skal lægge op, så derfor håbede jeg på at finde en løsning inden da vi ikke har noget tids estimatet på hvornår den nye kommer i luften der kan godt gå nogle md. endnu , billeder skal forblive hvide hvis jeg kan få den til det.

Link to comment
Share on other sites

Alle mine billeder er 100% Jpeg fra start af men fejlen sker i selv uploadingen vis shoppen, jeg har så prøvet at gå uden om ved at gøre det via ftp men der sker det samme. og det er kun med hvide billeder det sker også med en sort baggrund der har hvid t-shirt

Link to comment
Share on other sites

Billedet er stadig i png, når jeg gemmer det ned - det kan PrestaShop ikke have ændret på (ellers må jeg spise en gammel hat)

 

Det er helt klart en .png-fil - hvis jeg ændrer baggrunden på billedområdet til hvid, så ser det således ud (og sådan vil en jpg jo aldrig kunne se ud)

post-59716-0-08268200-1343340050_thumb.png

post-59716-0-50104500-1343340232_thumb.png

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...