Jump to content

[solved] algemene voorwaarden als PDF downloaden


ivo2652

Recommended Posts

Inderdaad moet je het pdf bestand op de server plaatsen. Ik heb dat gedaan onder img/cms/uploads dan ben je er zeker van dat de rechten goed staan. Dan in het CMS gedeelte maak je de algemene voorwaarden aan en plakt de tekst hierin. Aan het eind van het bestand maak je een link naar het pdf bestand die dan in een nieuwe pagina moet openen.

 

Als het niet lukt moet je het tekstbestand maar even mailen dan maak ik er wel een pdf van

 

Doe dat dan maar in een PM

 

Gr Willem

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Inderdaad moet je het pdf bestand op de server plaatsen. Ik heb dat gedaan onder img/cms/uploads dan ben je er zeker van dat de rechten goed staan. Dan in het CMS gedeelte maak je de algemene voorwaarden aan en plakt de tekst hierin. Aan het eind van het bestand maak je een link naar het pdf bestand die dan in een nieuwe pagina moet openen.

 

Als het niet lukt moet je het tekstbestand maar even mailen dan maak ik er wel een pdf van

 

Doe dat dan maar in een PM

 

Gr Willem

Ik krijg het niet goed in PS 1.56 De automatische link werkt niet met de cms

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg het niet goed in PS 1.56 De automatische link werkt niet met de cms

 

Als je het bestand hebt geplaatst in een tekst dan moet je de tekst selecteren (Algemene Voorwaarden) en dan naar het ketting symbool gaan en daar kun je dan ingeven waar het pdf bestand staat. (/img/cms/upload/xxxxx.pdf)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...