Jump to content

Subcategories billeder vises ikke


Homeshop.dk

Recommended Posts

Har pludselig fået det problem at jeg ikke kan added billeder til subcategories, det plejer jeg at kunne men pludselig kan jeg ikke...

Jeg vælger et billede til upload men den vises ikke i frontoffice.

Har prøvet at regenerate categorie pictures men uden held.

 

 

Nogen hjælp

post-36447-0-88735600-1340470453_thumb.jpg

Edited by Homeshop.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Det er fordi stien til dine billeder er forskellig - har du haft flere sprog slået til og så fjernet dem igen? De billeder der ikke kan vises ser nemlig ud til at skulle ligge i en /da/ mappe, mens de andre ikke har denne mappe med. Se skærmdumps.

 

Har selv samme problem med mine CMS sider på nyinstalleret shop i version 1.4.8.3, hvor den leder efter en /da/ mappe efterfulgt af cms id - men der ligger ikke noget i nogen da-mappe, så links er forkerte. Jeg ved ikke, hvordan man får den til at fjerne /da/ igen - jeg har prøvet at slette htaccess og generere en ny. Da jeg fik nok af det i går, hardkodede jeg links indtil jeg fandt en løsning (men det hjælper jo ikke lige dig :( )

post-59716-0-17209200-1348508304_thumb.jpg

post-59716-0-45024900-1348508318_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har du "Deaktiver apache multiviews" slået til under Værktøjer, Generatorer? Det løste problemet med mine cms-sider (efter opgradering af webhotel, var jeg nødt til at klikke fra og til og gemme, hvorfor ved jeg ikke).

 

Jeg har også fået opgraderet mit Duplicate Content modul pga. de problemer jeg havde, men nu håndterer det ikke længere de mystiske URL's hvor PrestaShop laver dobbelt domæne/da i stien. Det gjorde det gamle (men det benægter de), så nu har jeg igen en masse 404-fejl i Google webmaster. Der er altså noget mystisk med PrestaShops der er opgraderet fra de helt gamle versioner...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...