Jump to content

Problemer med Prestashop template installation


Thebutik85

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg har købt en template fra Prestashop.com, og vil installere den. Jeg har læst vejledningen og der står at man skal importere templaten gennem backoffice, det har jeg så prøvet at gøre men jeg får en fejlmeddelelse..den siger

ERROR TO UNZIP THE FILE.. efter have download'ed den 100%..

 

Er der nogen som ved hvad fejlen skyldes, og kan hjælpe ???

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg også prøvet , men det virker stadig ikke. Det kan også være at det er mig som gør det forkert.

 

Jeg har prøvet andre gratis templates, og de virker uden problemer. Både fra backoffice, men også via FTP.

 

Men den template som jeg netop har købt kan jeg ikke få til at virke.. Nogen ideer om hvad fejlen kan skyldes?

Link to comment
Share on other sites

Jeg først prøvet med backoffice , hvor jeg prøvede at installere templaten, men fik en fejlmeddelelse. Har prøvet 5-6 gange men stadig samme fejl..

 

Derefter har jeg prøvet via FTP, hvor jeg lagt mappen med Theme under Themes, og mappen Module under Modules.. Ved ikke hvor config skal sættes ind henne.. Men får stadig fejl..

 

Jeg håber virkelig at der er en som kan hjælpe?

Link to comment
Share on other sites

Kan da hjælpe med det jeg ved :)

 

der er 3 mapper - img, modules og themes

 

Det skal uploadedes med din FTP klient.

 

Bagefter går du ind i Backoffice og Preferences og så Appearance.

Lidt nede af siden kan du vælge dit nye themes...

 

Der hvor det så kiksede for mig, var at man skal lige enable og disable nogle få moduler. Dette kan du læse i dokumentationen med det themes du har hentet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...