Jump to content

*.txt filerne i mails mappen ???


hatc

Recommended Posts

Er der nogen der kan forklare mig hvad man skal bruge *.txt filerne til, som ligger i \mail\dk\ mappen ?

Jeg har rettet alle min *.html filer, men vil ikke begynde at rette *txt filerne, hvis de ikke bruge.

/Henrik

Link to comment
Share on other sites

Hej,

.txt filerna används om butiken skickar ut text mejl istället för html mejl, det går att välja vilken typ av mejl som ska skickas via back-end. Så om du bara har html mejl påslaget så behöver du inte ändra txt filerna.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er igang med at sætte en prestashop op, og opdagede at auto-mails fra shoppen står på engelsk i tekst form, og på dansk i html form. Så alle der har en "gammel" mail, som jeg f.eks. foretrækker, får mailen på engelsk! Så værd lige opmærksom på at der her er endnu en oversættelse der mangler at blive gjort.

Link to comment
Share on other sites

botc> Ergo, så mener du, at det ikke er shoppen der bestemmer modtagerens Email type (HTML kontra Plain txt) men derimod modtagers mailboks type/version.
Øøøøøøø!, Nå !!! Nu er jeg ikke en haj til dette, men jeg var da overbevist om, at det var opsætningen i shoppen der bestemmer om det skal sendes på den ene eller anden måde, og der er så op til modtagerens mailboks om den vil vise det i HTML eller plain txt.

Men i så faldt skal jeg finde min knoer frem igen !!! (;O)

/Henrik

Link to comment
Share on other sites

Det mest logiske er at sende mails ud, i både txt og html. Så kan alle læse mailen.

Sender du kun html ud, så er der i min indbox en blank mail! Jeg ved ikke hvor mange der bruger en mail som mig, men bare 10% er jo meget. Så txt' mailen skal oversættes.

Måske vi kunne oversætte dem i fællesskab?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...