Jump to content

Meebox pro hotel og gratisdns Hjælp![LØST]


Aupino

Recommended Posts

Update... ok nu er det løst. er godt nok den mest underlige fejl, var åbenbart min firefox browser. da jeg slettede alt historik.. virkede det...

 

 

 

 

Update: Kan godt få adgang til admin delen af bloggen... altså hvis jeg skriver minside/wp-admin

men selve bloggen omdireger bare til meebox... og der ligger IKKE nogen meebox sider i webside folderen.

 

 

 

 

 

Hej har besluttet mig for at flytte alle mine sider fra min egen server til et meebox pro hotel

 

Har altid brugt gratidns som DNS server.

 

Nu er har jeg så startet med i første omgang at overflytte en blog for lige at se om der var problemer inden jeg flytter shops, og har også ændret ip hos gratisdns til den som står i mit Cpanel.

 

Men efter overflytning sker der bare det at en meebox side kommer frem og efter få sekunder redirect til deres forside.

 

Aner ikke om jeg har gjort noget forkert på selve meebox hotellet da jeg har oprettet domænet som addon domains og ellers uploaded wp bloggen og databasen.. og selvfølgelig også ændret config filen..

 

men lader til det er et problem med dns eller hos meebox.. for jeg har prøvet at ligge en index.html fil ind, hvilken den jo skulle vise så.... stadig omdiregering til meebox..

 

 

meebox skriver godt nok i deres info mail at man skal bruge Serverens IP: pro8.meebox.net, men det kan man jo ikke bruge til dns.. der skal man jo bruge en ip adresse

 

Aupino

Edited by Aupino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...