Jump to content

[LØST] Billeder under produkter


allog

Recommended Posts

Hej

 

Er lige pludselig begyndt at have problemer med de små thumb billeder under mine nyoprettede produkter. De små thumbs under produkt billedet vises ikke, men holder man musen hen over det kommer det rigtige billede godt nok frem oppe i det store billede, men ikke i de små.

Det er først noget den lige er begyndt på.. de første varer jeg oprettede for et par måneder sider virker fint nok.

se eks. her http://i2you.dk/prod...p?id_product=60

 

og her et eks. hvor de vises.. http://i2you.dk/prod...p?id_product=32 dog ikke tilpasset i størrelse, men der vises da noget...

En anden ting er hvorfor de ikke bliver tilpasset... nogle der kan svare på det

Edited by allog (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du må have ændret på noget i shoppen? (Theme, billedestørrelse). På dit link nr. 1 vises ingen thumbnails under produktet - så det virker jo faktisk ikke. På link nr. 2 er dine thumbnails 200x200 px så det er klart, at de ikke kan være der. Prøv at tjekke dine billedstørrelser under BO - Indtstillinger - Billeder

post-59716-0-24607900-1336207933_thumb.png

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej... Det med størrelsen hjalp. Tak

men det er rigtig jeg har lagt nyt theme på, men hvorfor gør det at jeg ikke kan ligge nye billeder på som ikke vises..?

holder man musen hen over thumb billedet bliver det jo godt nok vist rigtig oppe i det store felt..?

tager man netop detaljer på billedet, som du har vedhæftet, kan man jo se den godt nok viser den rigtige sti til billedet

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

 

Kikkede lige i biblioteket via FTP, og den generer ikke de billeder der hedder medium.. hvordan kan det være..? er det themet der bestemmer det..?

og ved du hvor man kan sætte den til at generere det henne..?

Link to comment
Share on other sites

okay.. man skal bare lige lege lidt med det... :)

gik ind under BO->indstillinger->billeder og valgte rediger ud for medium. her satte jeg hak i at billedet skulle bruges på varekort. og herefter lavede jeg en regenerering af billederne... så nu vises de..

men tak for at lede mig på sporet.. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...