Jump to content

Recommended Posts

Hallo

 

ik ben nog steeds bezig met Beheersysteem Tools Translations en dan de module vertalen

dus Taal : EN - Module vertalingen .

 

Dan krijg ik volgende mededeling als ik druk op vertalingen bijwerken;

Warning: file_put_contents(/home/cakezooi/domains/dragonfood.biz/public_html/modules/dejala/en.php) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Permission denied in /home/cakezooi/domains/dragonfood.biz/public_html/admin-00/tabs/AdminTranslations.php on line 322

Kan het taalbestand van het thema niet schrijven(/home/cakezooi/domains/dragonfood.biz/public_html/modules/dejala/en.php). Controleer de schrijfrechten aub

 

Dan heeft het volgende bestand als ik bovenstaand goed lees modules/dejala/en.php niet genoeg schrijfrechten.

Maar het foldertje en.php staan niet in de map, oftewel ontbreekt, en zo merk ik dat de map envoimoinscher ook het bestand en.php niet heeft ??

Nu heb ik dit weten te omzeilen door het PHP bestand genaamd dejala te kopieren en van naam te wijzigen naar en.php en opnieuw te uploaden en toen deed ie t weer, maar is dat wel goed ?

 

Suggestie iemand ? :(

Link to comment
Share on other sites

Of dat goed Is ??

 

De module envoimoinscher wordt alleen in de Franse taal geleverd , ik weet niet of dit voor dejala ook geld..

 

Het kan zijn dat je die melding toch krijgt . omdat het programma het bestand en.php probeert aan te maken (een vermoeden)

 

heb je de owner van bestanden ook nog eens gecontroleerd

 

 

 

 

edit

Zie je nergens in translations/email templates , een melding als

 

Er is een probleem met de Mail-bestanden.

 

Controleer of de Engelse bestanden bestaan in de nl/public_html/modules/xxxxx/mails/en map

Link to comment
Share on other sites

de owner is gecontroleerd, check

en bij translations/email templates staat alles goed, alles is correct vertaald geen foutmeldingen

 

enfin

hard aan t werk met het vertalen van de modules, nu al een dag of twee tot vanmorgen.

Ik kan ineens geen enkele vertaling van welke taal dan ook van de module vertalingen aanklikken ? Er komt na het aanklikken van bijv. de Nederlandse taal of Engelse taal de volgende melding; A communication error occurred: "" ??

Iemand ervaring hier mee en nog beter wat is de oplossing ?

Qua grote opruiming kan ik al zeggen dat ik na eerder advies al alle overbodige modules heb verwijderd, omdat er gedacht werd aan onvoldoende schijfruimte.

 

resume; bij translations kan ik alles vertalen, behalve de rubriek module vertalingen ??

 

Nog iets anders qua upgrade krijg ik de melding dat hij het ajax.php bestand niet kan vinden ?

[TECHNICAL ERROR] ajax-upgrade.php is missing. please reinstall or reset the module

 

Groet,

Marco

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...