Jump to content

[solved] Geen betalingsmethode bij afhalen


TotallyWillem

Recommended Posts

Hallo,

 

Binnen mijn webshop wil ik mijn klanten ook de mogelijkheid kunnen bieden om hun bestelde artikel bij mij in de winkel te komen afhalen, dit ivm met de verzendkosten.

Deze optie heb ik kunnen maken (een courier zonder kosten) maar daarna kom je alsnog in de betalingsmethoden, waar ook doodleuk staat aangegeven:

 

zodra we de betaling ontvangen hebben sturen wij de bestelling op.

 

Kun je dit ook omzeilen? dat er nadat ze voor afhalen kiezen er gewoon komt te staan dat het product binnen 2-3 dagen bij ons in de winkel voor ze klaar ligt?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ik probeer nu ook hetzelfde te doen, maar bij de stap waarin gekozen moet worden voor een optie staat er in koeienletters:

Betaling door middel van een acceptgiro (bestelproces duurt langer)

Maar dat wil ik niet. Er moet gewoon staan 'betalen bij afhalen' en verder niets. Waar kan ik dit veranderen? Dit staat namelijk niet tussen de regels die je kunt vertalen

Edited by beebieroem (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik probeer nu ook hetzelfde te doen, maar bij de stap waarin gekozen moet worden voor een optie staat er in koeienletters:

Betaling door middel van een acceptgiro (bestelproces duurt langer)

Maar dat wil ik niet. Er moet gewoon staan 'betalen bij afhalen' en verder niets. Waar kan ik dit veranderen? Dit staat namelijk niet tussen de regels die je kunt vertalen

 

Ik heb het gevonden!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...