Jump to content

Drop menuen overskuelig prestashop og hvad gør siden let at opdatere


mik

Recommended Posts

jeg kan ikke rigtigt finde ud ad hvilken drop menuen der skal bruges til min webshop der gør den overskuelige min side det er denne her strip shop

 

Mit største problem lige nu er overskueligheden på siden

 

Jeg tænker noget ligne som dette her

 

herre kostumer

Police

Falck reder

 

Med mere

 

Kvinde kostumer

sygeplejerske

racer pige

Med mere

 

stripper pole stænger og tilbehør

gul stang

creme grib

shorts

 

med mere

 

Andre moduller så , men alle samme er flere af hvilken virker bedste på en danske side prestashop

 

jeg regner derved med mange vare i webshoppen

Desuden søger google plus logo

Modul let flytte produkter

Slette let

Ordne duplikat på siden , produkter vises flere gange lige nu

Rabat moduler

let oprette produkter

Alle ideer er velkommen jeg vil have min webshop at det er let som overhovedet muligt som det kan lade sig gøre at vedligeholdende webshoppen

Link to comment
Share on other sites

Shoppen har også en advarlse den siger den mangler et modul den laver duplikat , dereved mangler et godt modul der hvilken være godt til at løse dette problem ,

vis en kan løse alle mine problemer giver jeg selvfølgelige nogle kroner men jeg vil meget gerne holde mig under 10.000 kroner

Link to comment
Share on other sites

Lige vedr. denne "Shoppen har også en advarlse den siger den mangler et modul den laver duplikat , dereved mangler et godt modul der hvilken være godt til at løse dette problem"

 

Det er din canoniske URL, der ikke er sat rigtigt op. F.eks. har du sat shoppen til at svare på www.domain.dk men i dit backoffice står shoppen til domain.dk (uden www) dette kan give DC. men det handler blot om opsætning og der skal ikke noget modul til dette. Din shop laver muligvis DC på produktsider, men det er en anden problematik i givet fald.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...