Jump to content

[LØST] Forsendelse og afhentning i butik


m k

Recommended Posts

Jeg vil gerne give kunder mulighed for både at få varer leveret og afhente i butik.

 

Jeg har begge dele oprettet under Shipping < Carrier, men når der afgives bestilling har kunden ikke mulighed for at vælge andet end forsendelse.

 

Nogen der ved hvordan jeg får begge dele til at dukke op??

Link to comment
Share on other sites

Uden at være helt sikker, så er der muligvis noget med ikke at disable forsendelses metoden. Eller ogst er det det omvendt - den skal være disablet. Prov at forsøge dig lidt på dette.

Link to comment
Share on other sites

pertho>>

 

Tak for svaret, jeg har desværre ikke løst mit problem endnu.

 

Det virker som om jeg er tvunget til at oprette betingelser ala 0-5 kg - løsning a og 5-20 kg - løsning b.

 

Jeg vil gerne give mine kunder muligheden for at vælge frit uanset vægt eller pris?

Link to comment
Share on other sites

Du opretter blot en forsendelsesmåde der hedder "Afhentning i butik" eller lign. Denne sætter du til vægtgrænse 0 kg til ? (din højeste vægt eller 1000 kg - det er ligegyldigt). Så får dine kunder mulighed for at vælge mellem hhv. at få sendt eller afhente. Det virker fint - jeg brugte det i min butik sidste år.

 

P.S. Ser du har oprettet begge - har du husket at sige at afhentning også skal gælde for Danmark el. Europa (eller hvilken zone du nu bruger?) Rediger forsendelsesmetoden for at rette dette.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...