Jump to content

Ups - serviceaftale


Mredin

Recommended Posts

Hej allesammen-

Jeg håber i kan hjælpe mig med en lille ting som har store konsekvenser for min side :(

Når man bestiller vare, og skal til kassen for at betale, skal man acceptere:

Serviceaftale
''Jeg accepterer serviceaftelen, og jeg overholder den betingelsesløst. (læs)''

Når man trykker på (læs) skulle serviceaftalen komme frem i et vindue..

Men jeg er vist kommet til at slette serviceaftalen fra det der CMS.. Kan man genskabe det, eller måske fjerne, det at man skal trykke accepter?

Jeg har version 1.1

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh Martin

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

hej Mredin,

 

flere kunder ønsker ikke at handle med en sådan aftale, så den skal bare væk! jeg har fjernet den via "translations" under "tools", og erstattet det med "godkendelse af leveringstid på 1-3 dage". Det skulle være lidt nemmere at forholde sig til.

 

mvh Erik

Link to comment
Share on other sites

hej Mredin,

 

flere kunder ønsker ikke at handle med en sådan aftale, så den skal bare væk! jeg har fjernet den via "translations" under "tools", og erstattet det med "godkendelse af leveringstid på 1-3 dage". Det skulle være lidt nemmere at forholde sig til.

 

mvh Erik

 

Hvad bygger du den påstand på?

Link to comment
Share on other sites

Du kan godt genskabe det, men det kan være nødvendigt at ændre ID'et på din cms-side i databasen. Jeg kan ikke lige huske, om ikke der et eller andet sted er hardkodet, at cms-siden bruger id nr. 3.

 

Bortset fra det, så skal dine handelsbetingelser tydeligt fremgå af siden, ellers kan du eksempelvis ikke blive godkendt af en dansk indløser til at modtage betalingskort. Du kan under Indstillinger i BO vælge, om du vil vise betingelserne på købssiden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...