club100 Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Jag får detta fel när jag försöker skicka till en vän från sidan/produkten. Nån som vet vad man kan göra?Mvh Club100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Kopiera mappen "en" i modulen och döp om katalogen till se, sen får du översätta filen/filerna i katalogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
club100 Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 Jag provade de du skrev. Då får jag detta felmedelande...Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Kolla om du får samma fel om du kör på engelska... Link to comment Share on other sites More sharing options...
club100 Posted April 4, 2009 Author Share Posted April 4, 2009 Ja de får jag....fattar inte vad som kan vara felMvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Kontrollera att produkten du valt inte har "home" som standardkategori, brukar kunna bli fel med url:en då.Standard kategorin finns precis ovanför listan på kategorier (den med kryssrutorna). Link to comment Share on other sites More sharing options...
club100 Posted April 5, 2009 Author Share Posted April 5, 2009 Så här ser det ut i admin...är det nått jag ska ändra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Så här ser det ut i admin...är det nått jag ska ändra? Prova att ändra "standard kategori" från startseite till något annat, förslagsvis "spaluva" på just den produkten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts